اخبار روزبازی

برگذاری افتتاحیه‌ی مراسم Gamescom 2021 / رونمایی از یک بازی فوتبال جدید

تا ساعاتی دیگر افتتاحیه‌ی مراسم Gamescom 2021 برگزار خواهد شد که بر اساس توییت جدید میزبان این مراسم، جف کیلی (Geoff Keighley)، در این رویداد از یک بازی فوتبال جدید رونمایی می‌شود.

تا امروز به غیر از FIFA و سری PES که به eFootball تغییر نام داده است، شاهد بازی فوتبال موفق دیگری نبوده‌ایم و ناشرهای دیگر در این زمینه وارد نشده‌اند، اما گویا سازنده‌ای قصد دارد میدان رقابت را تغییر دهد. جف کیلی دقایقی پیش تصویر ابتدایی این پست را منتشر و اعلام کرد که امشب از یک بازی فوتبال جدید در مراسم Gamescom 2021 رونمایی خواهد شد. جزئیات بیشتری در دست نیست و ما نمی‌دانیم این اثر توسط چه ناشری مراحل توسعه را طی می‌کند. حدس این موضوع نیز سخت خواهد بود، چرا که ناشرهای بزرگ زیادی از جمله اکتیویژن (Activision)، یوبی‌سافت (Ubisoft)، بتسدا (Bethesda) و باندای نامکو (Bandai Namco) در مراسم امشب حضور دارند.

بازی فوتبال جدید

همچنین توجه داشته باشید که شاید منظور جف کیلی فوتبال آمریکایی باشد، اما تصویری که به اشتراک گذاشته است چندان این احتمال را قوی نمی‌کند.

هنوز مشخص نیست که با یک اثر واقع‌گرایانه روبه‌رو خواهیم بود و یا این که عنوانی آرکید در دست ساخت قرار دارد. در هر صورت، این بازی برای مطرح شدن در میان بازی‌بازان و طرفداران فوتبال راهی طولانی را باید طی کند.

افتتاحیه‌ی مراسم Gamescom 2021، امشب ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد. شما می‌توانید از طریق کانال یوتیوب و توییچ Gamescom این رویداد را مشاهده کنید. وب‌سایت Gamescom نیز این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهد داد و شما می‌توانید به محض شروع این رویداد، آن را از طریق پلیر سایت Twitch مشاهده بفرمایید. افتتاحیه مراسم Gamescom 2021 امسال دو ساعت به طول خواهد انجامید و شامل بیش از ۳۰ بازی از توسعه‌دهندگان و ناشران مختلف می‌شود؛ از معرفی بازی جدید Saints Row و انتشار تریلر داستانی جدید Far Cry 6 گرفته تا نمایش گیم‌پلی بازی‌های Call of Duty: Vanguard ،Death Stranding: Director’s Cut و LEGO Star Wars: The Skywalker Saga.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا