لپ تاپ

لپ تاپ Mi Notebook Pro X؛ پرچمدار قدرتمند شیائومی با نسل 11 پردازنده های اینتل

شرکت شیائومی قرار است همزمان با ۳۰ ژوئن مصادف با نهم تیر از لپ تاپ Mi Notebook Pro X به عنوان پرچمدار جدید این شرکت در کشور چین رونمایی کند.

بر اساس پست‌های رسمی شرکت Weibo، این نوت بوک قرار است در کشور چین رونمایی شود. از این رو، به تازگی دو تیزر درباره رونمایی از محصول جدید شیائومی منتشر شده، اما این تیزر‌ها جزئیات چندانی را بیان نمی‌کنند.

بر اساس اخبار منتشر شده، قرار است لپ تاپ قابل حمل شیائومی، با جدید‌ترین نسل اندویدیا و اینتل به بازار عرضه شود. شایان ذکر است، شرکت شیائومی اعلام کرده که در حال رایزنی برای استفاده از پردازنده اینتل ۱۱ از نسل H۳۵ و پردازنده گرافیکی RTX ۳۰۵۰ Ti است و لپ تاپ  Xiaomi Mi Notebook Pro X  از شارژر ۴۵ وات استفاده می‌کند.

هر چند تا کنون اطلاعات بیشتری در خصوص این لپ تاپ منتشر نشده است، اما قرار است، به زودی اطلاعات دقیق تری در مورد لپ تاپ جدید شیائومی منتشر خواهد شد و امیدواریم این شرکت چینی در مورد این محصول توضیحات بیشتری ارائه دهد.

لپ تاپ Mi Notebook Pro X

رقابت شیائومی با دیگر کمپانی‌ها بر سر محصولات فناورانه

شرکت شیائومی طی سال‌های گذشته به یکی از غول‌های حوزه فناوری تبدیل شده است و در زمینه‌های مختلف اعم از تلفن همراه، لپ‌تاب، تبلت و لوازم خانگی فعالیت دارد. این شرکت توانسته در بازار‌های مختلف تکنولوژی، طرفداران خاص خود را به دست آورد.

این شرکت در کنار کمپانی‌های مطرحی، چون اپل، سامسونگ، هوآوی، اچ تی سی، سونی و آنر توانسته جایگاه خوبی در بازار گوشی‌های تلفن همراه به دست آورد و در مدتی کوتاه به دلیل اضافه کردن ویژگی‌هایی همچون دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، فوکوس لمسی، تشخیص صورت و لبخند، فیلم برداری با وضوح ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، تصویربرداری HDR و همچنین قیمت بسیار مناسب نسبت به رقبای دیگر در تلفن‌های همراهش، به سرعت بین کاربران محبوبیت یافته است.

همچنین، شرکت شیائومی در بازار فناوری تلویزیون به دلیل ویژگی‌های منحصر به خود مانند استفاده از سیستم عامل اندروید نیز طرفداران بسیاری دارد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا