اخبار روزعلمیفناوری

درایوهای SSD قابل‌حمل مقاوم RP60 شرکت PNY معرفی شدند

شرکت PNY درایوهای SSD قابل‌حمل مقاوم RP60 را رونمایی کرد. این SSDها در ظرفیت‌های ۱ و ۲ ترابایت دردسترس قرار خواهند گرفت.

شرکت PNY که پیش‌از‌این درایوهای SSD قابل‌حملی مانند Pro Elite V2 و EliteX-Pro را عرضه کرده بود، به‌تازگی SSD قابل‌حمل جدیدی رونمایی کرده است.

این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده است که بسیار مستحکم و تقریباً در هر مکانی قابل‌حمل باشد. به‌نقل از نئووین، این درایو RP60 نام دارد و از پوسته سیلیکونی بیرونی برخوردار است که محافظت بهتری در‌برابر عوامل محیطی و حوادث ارائه می‌دهد.

PNY ادعا می‌کند که این درایو گواهی IP65 را نیز دریافت کرده و این یعنی در‌برابر آب و گرد‌و‌غبار مقاوم است. درایو جدید شرکت PNY در‌صورت برخورد با جریان آب 100 کیلوپاسکال به‌مدت 3 دقیقه، همچنان می‌تواند کار کند.

همچنین، در آزمایش‌ها مشخص شده است که حتی در‌صورت سقوط از ارتفاع 3 متری (9/8 فوت) نیز به‌کار خود ادامه دهد. درایو SSD قابل‌حمل مقاوم RP60 حلقه‌ای داخلی دارد که افراد می‌توانند از آن برای اتصال به حلقه کمربند و جاکلیدی یا سایر وسایل استفاده کنند.

علاوه‌بر مواد بادوام، درایور RP60 شرکت PNY از کانکتور USB 3.2 Gen 2×2 Type-C بهره می‌برد. این درایو می‌تواند فایل‌ها را با سرعت خواندن متوالی تا 2000 مگابایت‌بر‌ثانیه یا سرعت نوشتن تا 1800 مگابایت‌بر‌ثانیه انتقال دهد. این SSD ابزاری عالی برای پشتیبان‌گیری از فایل‌ها روی رایانه شخصی یا انتقال داده‌هایی است که به انتقال ایمن به رایانه شخصی دیگری نیاز دارند.

SSD قابل‌حمل RP60 نرم‌افزار Acronis True Image Data Protection را به‌رایگان دراختیار کاربران قرار می‌دهد؛ بنابراین، می‌توانید از فایل‌های خود به‌طور ایمن نسخه پشتیبان تهیه کنید و آن‌ها را ایمن نگه دارید. همچنین، این درایو با گارانتی سه‌ساله عرضه می‌شود.

SSD جدید و مقاوم شرکت PNY در دو پیکربندی ذخیره‌سازی روانه بازار خواهد شد: یکی نسخه 1 ترابایتی با قیمت 99/99 دلار و دیگری نسخه 2 ترابایتی با قیمت 179/99 دلار. اس‌اس‌دی قابل‌حمل RP60 شرکت PNY از اواخر ماه آوریل در وب‌سایت این شرکت و صفحه خرده‌فروشی شرکت در Amazon.com فروخته می‌شود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا