اخبار روز

۳۱ اردیبهشت، عرضه iPad Pro و iMac با تراشه M1

هفته گذشته اپل مدل‌های جدید iPad Pro را با پردازنده سریع‌تر M1 و نمایشگر mini-LED جدید ۱۲.۹ اینچی و همچنین مدل‌های ۲۴ اینچی iMac جدید را در رویداد سالانه خود معرفی کرد.  اپل گفته است که این محصولات در نیمه دوم ماه می‌ ارسال می‌شوند، اما تاریخ مشخصی ارائه نکرده است.

تاریخ عرضه محولات جدید اپل

از همین رو، جان لوئیس، خرده فروش و سهامدار اپل، فروشگاه اینترنتی خود را به روز کرده و گفته iMac‌ های جدید یعنی هر دو مدل ۱۱ اینچی و ۱۲.۹ اینچی iPad Pro از جمعه ۲۱ می ( روز جمعه ۳۱ اردیبهشت)  در دسترس هستند. اپل معمولاً محصولات جدیدی را در همان روز که در ایالات متحده عرضه می‌شود، در انگلیس به بازار عرضه می‌کند.

عرضه آیپد پرو و آی مک با تراشه M1

مدتی قبل جان پروسر از افشاگران معروف، تاریخ ۲۱ می (روز جمعه ۳۱ اردیبهشت) را برای عرضه عرضه iPad Pro و iMac با تراشه M1 اعلام کرده بود. او تاریخ عرضه آیپد پرو ۱۱ اینچی را نیز روز ۲۲ می‌پیش بینی کرد، اما برخی از افراد این تاریخ را با تکیه به این دلیل که اپل تاکنون محصولات خود را در روز‌های تعطیل میلادی به بازار ارائه نکرده، رد کردند.

عرضه آیپد پرو و آی مک با تراشه M1

گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل به دلیل ادامه کمبود تراشه با محدودیت‌های قابل توجهی در عرضه روبرو شده و به نظر می‌رسد تاخیر بین اعلامیه و ارسال دستگاه‌های جدید از این گزارش‌ها پشتیبانی می‌کند. در واقع، در جلسه توجیهی درآمد اپل در روز چهارشنبه، مدیر عامل شرکت تیم کوک گفت که مشکلاتی در عرضه iPad Pro و iMac با تراشه M1 وجود دارد.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا