تلفن همراهسامسونگ

شارژر بی سیم سامسونگ با شارژ همزمان 3 دستگاه

یک منبع آگاه در بازار فناوری از ساخت شارژر بی سیم جدیدی توسط سامسونگ خبر میدهد که به نظر می رسد از نسخه مشابه خود یعنی Wireless Trio ضخیم‌تر باشد.

طبق ادعای این کاربر شرکت سامسونگ می تواند با توجه به کوچک بودن سیم پیچی‌های مسی شارژر جدید خود را با ضخامت کمتری تولید کند. علاوه بر این، این سیم پیچ‌ها با چند لایه گرماگیر مسی، گرافیت و گریس حرارتی ساندویچی شکل همراه هستند که حرارت دستگاه را مدیریت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، مکانیسم خنک کننده این شارژر توسط ۵ یا ۶ فن کوچک تقویت می‌شود و با این شارژر جدید سامسونگ می‌توان همزمان چند دستگاه را با توان ۲۵ وات شارژ کرد.

شایان ذکر است، شرکت شیائومی نیز به تازگی پد شارژر بی سیم چند کویل خود را با قیمت ۹۰ دلار در چین معرفی کرد که این دستگاه می‌تواند ۳ دستگاه را به طور همزمان و با سرعت ۲۰ وات شارژ کند.

شارژر بی سیم سامسونگ

شارژر فوق سریع شیائومی

تحقیقات نشان می‌دهد که شیائومی توجه خاصی را به فناوری شارژر‌های بی سیم دارد و اخیرا هم شارژر سریع دیگری را با نام HyperCharge معرفی کرد که با شارژ سیمی ۲۰۰ وات می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در ۸ دقیقه شارژ کند.

همچتیت شرکت موتورولا نیز گزارشی را مبنی بر اینکه گوشی‌های آینده خود را به شارژ بی سیم مجهز می‌کند، منتشر کرد. با وجود این گزارشات مشخص می‌شود که شرکت‌های بزرگ در آینده روی توسعه شارژر‌های بی سیم تمرکز ویژه‌ای خواهند داشت.

علیرغم اینکه خبر ساخت این شارژر از سوی سامسونگ هنوز تایید نشده است، و فقط در حد یک حدس و گمان است و باید منتظر تایید رسمی از طرف این غول فناوری کره‌ای ماند، اما می‌توان انتظار داشت که شارژر جدید بی سیم ۲۵ واتی سامسونگ محصولی عالی و منحصر به فرد در بازار خواهد بود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا