هوش مصنوعی

متوقف کردن امکانات گوگل برای توسعه هوش مصنوعی

گزارش های منتشر شده نشان می دهد گوگل در حال حاضر کار روی هوش مصنوعی Gen Z را متوقف کرد. این چت بات موبایلی برای کاربران نسل Z توسعه یافته بود تا آنها بتوانند یک تجربه تعاملی همراه با کاراکترهای دیجیتالی داشته باشند

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اسناد این شرکت که CNBC آن ها را مشاهده کرده است این چت بات هوش مصنوعی به کاربران اجازه ساخت یک چت بات سخنگوی دیجیتالی را می دهد. گوگل از اواخر سال ۲۰۲۱ توسعه این چت بات را آغاز کرده بود. این شرکت در خال حاضر نسبت به این گزارش واکنشی نشان نداده است. طبق خبرها تیم توسعه اکنون روی چت بات هوش مصنوعی بارد تمرکز داشته و توسعه چت بات Gen Z را متوقف کرده اند.

گزارش اخیر بیان کرد چت بات گوگل مکالماتی انجام می دهد که می تواند برای نسل زد جالب باشد. در اسناد گوگل در مورد این چت بات از جمله جالب زیر استفاده شده است: آنچه که پیش از این در زمانهای تخیلی وجود داشت اکنون در این چت بات و به صورت مکالمات سطح انسانی وجود دارد.

در گزارش CNBC به مشاهده نمونه ای از مکالمه این چت بات اشاره شده که در آن سوالات پرسیده شده با صدایی شبیه به صدای شخصیت های کارتونی بوده است. همچنین چت بات گوگل برای توسعه روابط کاربران توصیه هایی را به آنها ارائه می کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا