تلفن همراههواوی

100 میلیون دستگاه هواوی به سیستم عامل هارمونی 2 مجهز شدند

شرکت هواوی در تازه ترین اطلاعیه خود از مجهز شدن 100 میلیون دستگاه از محصولات هواوی به سیست عامل هارمونی 2 (HarmonyOS 2.0) مجهز شدند.

این در حالی است، ده روز پیش سیستم عامل HarmonyOS ۲.۰ هواوی به ۹۰ میلیون کاربر رسید، اکنون این شرکت به نقطه عطف دیگری رسیده است، چون ۱۰۰ میلیون دستگاه به سیستم عامل هارمونی به روز شده اند. این دستگاه‌ها قبلاً اندروید را اجرا می‌کردند، اما صاحبان آن‌ها تصمیم گرفتند از این سیستم عامل عبور کنند.

هواوی در حال استخدام آزمایش کننده‌های بتا برای موج ششم بروز رسانی Android-to-Harmony است. این بروزرسانی‌ها هستند که باعث می‌شوند تعداد کاربران هارمونی به طور ناگهانی افزایش یابند. این شرکت قصد دارد سیستم عامل ۱۰۰ دستگاه را تغییر دهد، روندی که تا سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

سیستم عامل هارمونی 2

آمار بروزرسانی دستگاه ها به سیستم عامل هارمونی 2

شایان ذکر است، در حال حاضر آمار مجموع دستگاه هایی که به سیستم هارنونی 2 به روزرسانی شده است، 106 دستگاه جدید نیز به این سیستم عامل ارتقا یافته اند که ۷۵ مورد از آن‌ها تلفن‌هایی مانند سری P۴۰، Mate ۴۰ و Mate ۳۰ هستند. پرچمداران قدیمی مانند سری P۲۰ و Mate ۱۰ و همچنین nova ۵i و ۴e نیز اخیراً به این سیستم عامل پیوستند. هواوی در حال اجرای یک آزمایش داخلی برای دستگاه‌های بیشتر است که مدل‌های بیشتری را به آزمایش عمومی بتا اضافه می‌کند.

به خاطر داشته باشید که عدد ۱۰۰ میلیون فقط دستگاه‌هایی را که به سیستم عامل هواوی به روز شده اند، شمارش می‌کند. گوشی‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های جدیدتری نیز وجود دارد که این سیستم عامل را اجرا می‌کنند. همچنین، HarmonyOS به سایر دستگاه‌های هوشمند (مانند تلویزیون) و ابزار‌های اینترنت اشیا قدرت می‌دهد، آخرین افزودنی نیز یک چاپگر لیزری است.

شرکت هواوی در پی تحریم های آمریکا و گوگل علیه این شرکت تصمیم به ایجاد سیستم عامل هارمونی نمود. این سیستم عامل بیشتر یک پلتفرم است تا یک سیستم عامل، یکی از اهداف اصلی آن اطمینان از اتصال آسان بین دستگاه‌های مختلف است. سازندگان شخص ثالث می‌توانند از برند HarmonyOS Connect برای ایجاد دستگاه‌های سازگار استفاده کنند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا