لپ تاپ

لپ تاپ RedmiBook 15 شرکت شیائومی فردا رونمایی می شود + جزئیات

شرکت شیائومی در جدیدترین اطلاعیه خود تاکید کرده است که قرار است  لپ تاپ جدید 15 RedmiBook خود را در تاریخ ۳ آگوست در بازار هند رونمایی کند. البته در این اطلاعیه به غیر از تاریخ عرضه، شرکت شیائومی چیزی در مورد لپ تاپ فاش نکرده است اما، جزئیات مربوط به این محصول جدید قبلاً به صورت آنلاین درز کرده است و اکنون طبق آخرین اطلاعات وبسایت ۹۱Mobiles، مشخصات و جزئیات قیمت دستگاه آشکار شده است.

مشخصات RedmiBook 15

این لپ تاپ قرار است با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با وضوح صفحه نمایش Full-HD ارائه شود. به نظر می رسد این پنل احتمالاً یک صفحه LCD باشد.  لپ تاپ 15 RedmiBook به پردازنده‌های Core i۳ و Core i۵ نسل یازدهم اینتل همراه با ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. این لپ تاپ در دو گزینه PCIe SSD – ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود.

دو باند Wi-Fi و بلوتوث v۵.۰ به عنوان گزینه‌های اتصال در این مدل ارائه خواهند شد. برخلاف اولین Mi Notebook این برند در هند، دوربین با وب کم HD ارائه می‌شود بنابراین کاربران نیازی به اتصال وب کم به طور جداگانه نخواهند داشت. این لپ تاپ همچنین دارای دو بلندگوی ۲ وات خواهد بود که احتمالاً به صورت پیکربندی استریو است.

لپ تاپ RedmiBook 15

بر اساس اطلاعات فاش شده در خصوص ویژگی های این دستگاه، به نظر می رسد لپ تاپ 15 RedmiBook با USB Type-C ۳.۱، USB Type-A، USB ۲.۰، HDMI و جک صوتی همراه خواهد بود. در بخش نرم افزار، لپ تاپ دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ است. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری وجود ندارد، اما اطلاعات منتشر شده، نشان می‌دهد که دستگاه با یک شارژر ۶۵ وات ارائه می گردد.

شیائومی گفته است که هدف آن گسترش سبد دستگاه‌های خود در بازار هند است و متناسب با آن، این برند محصولاتی مانند پاوربانک، earbuds، باند‌های هوشمند و … را روانه بازار خواهد کرد که مکمل تلفن‌های هوشمند آن و ارتقا دهنده سبک زندگی کاربران است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا