بازیبازی های خارجی

زمان انتشار رسمی بازی FIFA 22 اعلام شد + اطلاعات و تریلر بازی

شرکت بازی ساز EA در اطلاعیه ای اعلام کرد که بازی FIFA 22 (فیفا 22) به طور رسمی در اول اکتبر ۲۰۲۱ به همراه فناوری HyperMotion منتشر می‌شود.

همانطور که در تریلر منتشر شده این بازی نشان داده می شود، در نسخه جدید فیفا 22 کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، ستاره اصلی آن است.

شایان ذکر است، این بازی با یک ویدئوی گیم پلی منتشر می شود که فناوری HyperMotion جدید FIFA ۲۲ را به نمایش می‌گذارد. این فناوری ترکیبی از “11v11 Match Capture” و فناوری انحصاری یادگیری ماشین برای ارائه واقعی‌ترین و واکنش پذیرترین تجربه فوتبال برای کنسول‌های نسل بعدی و Stadia است که باعث به وجد آمدن احساسات، شور و هیجان بازیکن‌ها است.

این فناوری، علاوه بر الگوریتم‌های اختصاصی یادگیری ماشین EA، به بازی این امکان را می‌دهد تا “انیمیشن‌های جدید را در زمان واقعی ایجاد کند و حرکت فوتبال ارگانیک را از طریق تعاملات مختلف درون زمین ایجاد کند.”

بازی FIFA 22 شرکت بازی ساز EA

مشخصات و ویژگی های بازی فیفا 22

بازی FIFA 22 همچنین بسیاری از حالت‌های بازگشت طرفدار مانند حالت شغلی، VOLTA FOOTBALL، Pro Clubs و FIFA Ultimate Teams را دارد.

بازسازی کامل سیستم دروازه بان‌ها، تجربه کاملاً جدید ایجاد یک باشگاه در حالت شغلی، بازی سازی دوباره در VOLTA FOOTBALL و معرفی FIFA Ultimate Team Heroes از جمله ویژگی های بازی فیفا 22 می باشند، که امسال به آن اضافه شده اند.

شرکت بازی ساز EA در نسخه 22 این بازی از بیش از ۱۷۰۰۰ بازیکن در بیش از ۷۰۰ تیم و ۹۰ استادیوم و ۳۰ لیگ استفاده کرده است. کاربران می توانند مسابقاتی از جمله لیگ قهرمانان یوفا، لیگ اروپا یوفا، لیگ جدید کنفرانس یوفا اروپا، لیگ برتر، بوندس لیگا، لالیگا سانتاندر، CONMEBOL لیبرتادورس و CONMEBOL سودامریکانا را برگزار کنند.

شرکت بازی ساز EA در اطلاعیه ایی اعلام کرده است که هوادارانی که FIFA ۲۲ Ultimate Edition را تا ۱۱ آگوست پیش سفارش دهند از ۱ دسامبر یک پخش کننده غیرقابل فروش FUT Heroes دریافت می‌کنند. این نسخه همچنین شامل دسترسی زودهنگام، امتیاز دوگانه، امتیاز FIFA و موارد دیگر به مدت چهار روز خواهد بود.

بازی FIFA 22 در PS۵، PS۴، Xbox Series X / S، Xbox One، PC از طریق Origin و Steam و Google Stadia در دسترس خواهد بود. همچنین FIFA ۲۲ Legacy Edition برای دارندگان نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا