بازی

رونمایی سونی، از دو کنترلر جدید PS5 با رنگ های خیره کننده+ تصویر

شرکت سونی طبق پیش بینی ها از دو کنترلر جدید PS5 رویایی خود با نام دوال سنس که دارای رنگ های جذاب و خیره کننده هستند رونمایی کرد.

همانطور که گفته شده بود، شرکت سونی از دو رنگ کنترلر جدید DualSense رویایی خبر داده است و به نظر خیره کننده می‌رسند.

کنترلر جدید دوال سنس PS5 دارای دو رنگ Midnight Black و Cosmic Red هستند و که تاریخ انتشار آنها 29 تیرماه می باشد و به ترتیب 65 و 60 پوند قیمت گذاری شده اند.

کنترلر جدید PS5 سونی

رنگ Midnight Black دارای دو سایه کاملاً متفاوت سیاه با جزئیات خاکستری روشن است تا نحوه مشاهده فضا در آسمان شب را منعکس کند، و Cosmic Red یک طراحی چشمگیر سیاه و قرمز با الهام از سایه‌های زنده و منحصر به فرد قرمز در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

پیش سفارش‌های کنترلر جدید PS5  در ایالت متحده با PS Direct با تاریخ عرضه یازدهم ژوئن پیوست شده است. تاریخ انتشار در انگلیس ۱۸ ژوئن است. طبق گفته سازنده، تاریخ بسته به منطقه و خرده فروش اندکی تغییر می‌کند.

هر دو رنگ سیاه نیمه شب و قرمز کیهانی دارای یک رنگ آبی ظریف هستند که سایه‌های منحصر به فرد قرمز و سیاه را تولید می‌کند. یک رنگ آبی نیز در رنگ‌های اصلی کنترل کننده بی سیم DualSense وجود دارد، بنابراین هر سه رنگ به خوبی مکمل یکدیگر هستند. رنگ و جزئیات دکمه کنترل کننده متناسب با رنگ‌های جدید نیز طراحی شده است.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا