تلفن همراهسامسونگ

رونمایی رسمی سامسونگ از گوشی گلکسی Z Fold3 + تصاویر و فیلم

پس از ماه ها انتظار و گمانه زنی های مختلف روز گذشته تصاویر رسمی از گوشی گلکسی Z Fold3  شرکت سامسونگ در دسترس قرار گرفت که به خوبی ویژگی ها و قابلیت های ظاهری این محصولات را فاش می کند.

بر اساس تصاویر منتشر شده و اخبار پیرامون این گوشی مشخص شد که گوشی Z Fold 3 قرار است با قلم هوشمند S-Pen عرضه شود و کاملاً با این قلم سازگاری دارد. شایان ذکر است، این قلم نسخه ای ویژه از قلم های هوشمند S-Pen است. چرا که می توان عبارت Fold Edition که بر روی بدنه آن حک شده است را مشاهده کرد.

Samsung Galaxy Z Fold 3

تصاویر نشان می دهد که بر خلاف گمانه زنی ها قرار نیست دوربین سلفی گوشی زیر صفحه نمایش قرار داشته باشد و محل قرار گیری دوربین سلفی کاملا نمایان است. همچنین دوربین اصلی گوشی در پشت آن قرار دارد، یک دوربین سه گانه است که  به صورت خطی در زیر یکدیگر قرار گرفته اند.

بر اساس اخبار منتشر شده در خصوص گوشی گلکسی Z Fold3 ، به نظر می رسد که قرار است گوشی گلکسی Z Fold3 قرار است با یک کاهش قیمت قابل توجه نسبت به نسخه پیشین خود و با قیمتی حدود 1599 دلار روانه بازار شود.

در خصوص ویژگی های این گوشی نیز اخبار حاکی از آن است که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده می کند و به یک رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگی مجهز خواهد بود.

 

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا