لپ تاپ

رونمایی ایسوس از لپتاپ ZenBook 13 OLED

شرکت ایسوس اخیرا از جدیدترین محصول خود که یک لپتاپ ZenBook 13 OLED می باشد، رونمایی کرده است. این لپ تاپ که هیچ جک هدفونی در آن وجود ندارد، قرار است با دو پردازنده متفاوت وارد بازار شود.

لپتاپ ZenBook 13 OLED قرار است با دو پردازنده اینتل  AMD و با قیمت پاسه 800 دلار وارد بازار شود. صفحه نمایش آن یک OLED سیزده اینچی ۱۰۸۰p با دامنه ۱۰۰ درصد رنگ DCI-P۳ می باشد.

صفحه کلید دستگاه دارای نور پس زمینه است. طراحی کیبرد از نوع جزیره ای و فضای بین دکمه ها برای کارهای روزمره و تایپ مناسب است. اندازه دکمه ها استاندارد بوده، زبان صفحه کلید انگلیسی می باشد و تنها دکمه های بخش جهت ها کوچک در نظر گرفته شده اند.فضای زیر صفحه کلید نیز برای جایگیری دست بسیار مناسب بوده و فشاری به مچ ها وارد نمی گردد.

ZenBook 13 OLED

رم این لپتاپ ایسوس ۱۶ گیگابایت است و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی دارد. و دارای یک صفحه کلید با نور پس زمینه بوده و یک دوربین هم دارد. درگاه‌های کامل HDMI ۲.۰ و USB-A، یک جفت پورت USB-C و یک اسلات کارت microSD از دیگرامکانات لپتاپ ZenBook 13 است.

تفاوت های مدل اینتل و AMD

طبق اعلام شرکت ایسوس چند تفاوت مهم بین مدل‌های اینتل و AMD، لپتاپ ZenBook 13 وجود دارد. به طو مثال عمر باتری سیستم AMD سه ساعت بیشتر از سیستم دارای اینتل است. در سیستم اینتل، به جای USB ۳.۲ Type-C یک جفت پورت Thunderbolt ۴ ارائه شده است.

مدل‌های AMD فقط Wi-Fi ۵ دارند، در حالی که مدل‌های Intel از Wi-Fi ۶ برخوردار هستند. با قیمت ۸۰۰ دلار دستگاه دارای پردازنده اینتل با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می‌شود، در حالی که دستگاه دارای پردازنده AMD با 512 گیگابایت فضا در اختیار کاربر قرار می گیرد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا