اینترنت

تغییر مدل رزرو تبلیغات در یوتیوب/ فعالیت سیاسی و قمار آنلاین ممنوع!

یوتیوب در بروزرسانی جدید پلتفرم خود تبلیغات سیاسی و همچنین تبلیغات مربوط به قمار، الکل و مواد مخدر را در تبلیغات بالای صفحه اصلی دیگر نمایش نخواهد داد.

در پلتفرم یوتیوب انواع خاصی از تبلیغات که در بالای صفحه اصلی نشان داده می‌شد که از این به بعد مجاز نخواهد بود.

شایان ذکر است، تبلیغاتی را که به قمار آنلاین، قمار آفلاین یا بازی‌های کازینویی اشاره دارند را دیگر در بالای صفحه اصلی یوتیوبنمایش نخواهد داد. همچنین تبلیغاتی که کاندیدای سیاسی را تایید می‌کند نیز نمایش داده نخواهد شد.

البته ممکن است آگهی‌های مربوط به مسائل سیاسی هنوز در بخش تبلیغ وجود داشته باشد، چون بنابر اعلام یوتیوب آن‌ها به صورت موردی بررسی می‌شوند. البته خط مشی به روز شده بلافاصله اجرا می‌شود.

تغییر مدل رزرو تبلیغات در یوتیوب

با توجه به اینکه صفحه اصلی یوتیوب یکی از پربازدیدترین صفحات وب در جهان است، از این رو مکان خوبی برای تبلیغ املاک و مستغلات می باشد.

رزرو تبلیغات در یوتیوب

البته یوتیوب در بروزرسانی جدید خود با تغییر ساختار تبلیغاتی، یک مدل هدفمند را برای این بخش ایجاد کرده است. به این صورت که به تبلیغ دهندگان این امکان را نمی دهد که یک روز کامل تحت عنوان اصلی سایت تبلیغ کنند.

یوتیوب در این خصوص تاکید دارد که به طور مرتب الزمات تبلیغی خود را بررسی می کند تا مطمئن شود که نیاز تبلیغ کنندگان و کاربران دارای یک رویکرد متعادل است. این شرکت معتقد است که این تغییرات منجر به بهبود تجربه کاربری برای مخاطبان و کاربران خواهد شد.

در خصوص تبلیغات سیاسی نیز، یوتیوب رویکرد خود را پس از اینکه کمپین انتخاباتی مجدد دونالد ترامپ، این بخش تبلیغات را در روز انتخابات در ماه نوامبر خریداری کرد و پس از حوادث آشوب های آمریکا تغییر داد.

گوگل بعد از اتمام رای گیری در روز انتخابات، همه تبلیغات سیاسی را موقتاً متوقف کرد و حدود یک ماه پس از شورش ژانویه در کنگره، تبلیغات را به حالت قبل برگرداند، البته برای جلوگیری از اتفاقات مشابه به آشوب های انتخاباتی، تبلیغات سیاسی خود را نیز با وسواس بیشتری دنبال می کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا