امنیتهک و امنیت

با ثبت 17 میلیون درخواست صورت گرفت؛ بی سابقه ترین حمله هکرها به کلودفلر

مقامات شرکت کلودفلر از ثبت بی سابقه ترین حمله هکرها به شرکت کلودفلر با ثبت 17.2 میلیون درخواست در ثانیه خبر دادند که به صورت حملات DOS بوده است.

تیم امنیتی کلودفلر می‌گوید که موفق به دفع حملات یادشده در ماه جولای شده است. شایان ذکر است، این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ در مجموع بیش از ۲۵ میلیون درخواست HTTP را دریافت و مدیریت کرده است.

بی سابقه ترین حمله هکرها به کلودفلر

بر اساس اطلاعیه شرکت کلودفلر حملات مذکور از طریق یک شبکه بوت نت صورت گرفته که مشتریان بخش مالی این شرکت را هدف قرار داده بود. مجموع درخواست‌های یادشده در عرض کمتر از چند ده ثانیه از ۳۳۰ میلیون مورد فراتر رفت.

شبکه بوت نت مورد استفاده بدین منظور متشکل از ۲۰ هزار رایانه مختلف بود که در ۱۲۵ کشور جهان قرار داشتند. ۱۵ درصد از این حملات از اندونزی و ۱۷ درصد از هند و برزیل به طور مشترک نشأت می‌گرفتند. طبق گفته تیم امنیتی این شرکت، در حمله هکرها به کلودفلر روسیه نیز نقش پررنگی در داشته است. البته عامل یا عوامل این حملات هنوز شناسایی نشده‌اند.

کلود فلر با شعار ساخت اینترنتی بهینه تر و امن تر، اقدام به سرویس دهی در سراسر جهان کرده و به کمک شبکه ای از سرورهای قدرتمند. بارگزاری، امنیت و بهینه سازی سایت ها را تسریع بخشیده، تا کاربران کیفیت بالاتری از دسترسی به شبکه جهانی اینترنت را تجربه کنند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا