اخبار روز

با 5 میلیارد دلار، یاهو و AOL به فروش می‌رسند!

شرکت ارتباطی و مخابراتی وریزون که سهم عمده ای از تجارت صنعت مخابرات در جهان را داراست، اعلام کرد بدنبال فروش دو برند مطرح و برجسته خود یعنی یاهو و AOL است.

این شرکت پس از یک دهه فعالیت و صرف هزینه چند میلیارد دلاری برای مطرح کردن این دو برند، تصمیم دارد این دو شرکت را به مبلغ 5 میلیارد دلار بفروشد.

به نظر می رسد این شرکت مخابراتی قصد دارد یک فضای رقابتی بسیار شدید با شرکت فیسبوک به وجود آورد و یاهو و AOL را به طور کامل کنار بگذارد.

وریزون در سال 2018 ارزش سهام خود را 4.6 میلیارد دلار کاهش داد و آن را به شرکت AOL فروخت. از طرفی پلتفرم وبلاگ نویسی Tumblr را با قیمتی نامشخص به وب سایت خبری HuffPost فروخت.

فروش یاهو و AOL

علت فروش دو برند یاهو و AOL

تصمیم بر فروش این دو برند بزرگ پس از انتصاب هانس وستبرگ به سمت مدیر اجرایی وریزون صورت گرفت و قرار است به رویه شرکت و تمرکز بیشتر آن روی امور مخابراتی قرار گیرد. در حال حاضر وریزون توسعه صنعت مخابراتی و فناوری 5G را در پیش گرفته است و تاکنون در این راه 52.9 میلیارد دلار هزینه کرده است.

البته تا کنون هیچ شرکتی برای خرید یاهو و AOL پیش قدم نشده اند و در روزهای آینده باید منتظر انتشار اخباری مبنی بر فروش این دو شرکت یا پیشنهادهای منتشر شده برای خرید آن باشیم.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا