شیائومیفناوری

رونمایی تبلت می پد 5 و گوشی می میکس 4 شیائومی در ماه های اخیر

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد  ۱۳ دستگاه جدید از جمله تبلت می پد 5، می میکس 4 و mi CC11 را با بهره‌مندی از رابط کاربری MIUI 13 معرفی کند.

پیشتر گفته شده بود که شیائومی تصمیم گرفته برای نیمه دوم ۲۰۲۱ برخی محصولات جدید خود با رابط کاربری MIUI 13 روانه بازار کند. طی چند هفته گذشته نیز خبرهای غیررسمی مختلفی نیز در مورد این موضوع منتشر شد.

نوشته های مشابه

اکنون یکی از منابع آگاه با نام کاربری «Bald Panda» در شبکه اجتماعی ویبو چین در آخرین پست خود از رونمایی دستگاه‌هایی مانند تبلت می پد 5، می میکس 4 و می CC11 با رابط کاربری MIUI 13 در اواسط یا اواخر ماه آگوست خبر داده است.

 گوشی می میکس 4 شیائومی

مشخصات گوشی می میکس 4

می میکس 4 نخستین گوشی هوشمند شیائومی با دوربین زیر نمایشگر خواهد بود که با رابط کاربری MIUI 13 به بازار عرضه می‌شود.

در پست منتشر شده از سوی این منبع آگاه همچنین به این نکته اشاره شده که در نیمه دوم ۲۰۲۱، چینی‌ها ۱۳ دستگاه جدید به بازار عرضه خواهند کرد که احتمالا می CC11‌ یکی از آنها خواهد بود. هفته گذشته نیز اسم رمز ۱۳ محصول آینده شیائومی و مشخصات آن‌ها به اشتراک گذاشته شد.

نیمی از سال ۲۰۲۱ گذشته و محصولات متنوعی را از شیائومی دیده‌ایم. اما به نظر می‌رسد که این شرکت در نیمه دوم سال هم برنامه مشابهی در سر دارد و حداقل ۱۳ دستگاه تازه را معرفی خواهد کرد. در اوایل تیرماه «XiaomiUI»، در گزارش خود عنوان کرده بود که این غول چینی حداقل روی ۱۳ دستگاه جدید کار می‌کند

مشخصات تبلت می پد 5:

اخیراً یکی از تبلت‌های سری تبلت می پد 5 شیائومی در لیست CCC (همان 3C چین) با باتری غول‌پیکر 8520 میلی‌آمپر ساعتی مشاهده شده و گزارش دیگری نیمه‌ی دوم سال جاری را برای معرفی این سری تبلت‌ها دست نشان کرده است.

تبلت می پد 5 شیائومی

در این میان احتمال عرضه چندین دستگاه با فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر از سوی شیائومی وجود دارد. همچنین اکثر این گوشی‌ها از نمایشگرهایی استفاده می‌کنند که نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در نهایت باید دید شیائومی چه برنامه‌ای برای دستگاه‌های خود دارد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا