بازیبازی های خارجی

بازی Tom Clancy’s XDefiant / بازی چند نفره آنلاین برای کلیه‌ی پلتفرم‌های بزرگ گیمینگ

بازی رایگان و چند نفره Tom Clancy’s XDefiant برای کلیه‌ی پلتفرم‌های بزرگ گیمینگ معرفی شده و همچنین تاریخ اولین دور از فاز آزمایشی بازی نیز رسماً اعلام شده است.

یوبیسافت رسماً از بازی شوتر اول شخص و رایگان (Free-to-Play) Tom Clancy’s XDefiant رونمایی کرد؛ این بازی چند نفره آنلاین، براساس رقابت‌های تیمی بین چهار گروه مختلف که به‌عنوان Defiantها یا مبارزان شناخته می‌شوند، طراحی شده است. درواقع این «مبارزان» از دیگر بازی‌های سری Tom Clancy به این بازی آورده شدند که از گروه Outcasts و Cleaners در مجموعه‌ی The Division تا Wolves از Ghost Recon Breakpoint و Echelon از Splinter Cell را شامل می‌شوند.

بازی Tom Clancy’s XDefiant

کاراکتر های بازی Tom Clancy’s XDefiant:

هریک از کاراکترهایی که در این گروه‌های چهارگانه قرار می‌گیرند، قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد خود را داشته و از ابرنیروی متمایز کننده‌ی خاصی به نام Ultras برخوردار هستند. مثلاً Cleaners یا کلینرها می‌توانند از شعله افکن‌های قدرتمند استفاده کنند یا Echelon از عینک‌های دید در شب برخوردار است.

ظاهراً قرار است رفته رفته کاراکترهای بیشتری به این بازی اضافه شوند. در حال حاضر سلاح‌های متعددی که هریک از افزونه‌ها و قطعات مختلفی برخوردار است در بازی تعبیه شده تمامی گروه‌های چهارگانه‌ی بازی می‌توانند از همه‌ی این سلاح‌ها استفاده کنند. شما حتی می‌توانید بعد از کشته شدن و ورود مجدد به بازی، مجموعه سلاح‌های مورد استفاده خود را تغییر دهید و به جنگ دشمنان بروید.

Tom Clancy’s XDefiant بازی چند نفره آنلاین

بازی Tom Clancy’s XDefiant به‌صورت ۶ دربرابر ۶ نفر انجام شده اما درباره جزئیات مکانیزم بازی و محیط نقشه‌های آن جزئیات بیشتری ارائه نشده است و باید منتظر انتشار جزییات بیشتر بمانیم. یوبیسافت فرانسیسکو به‌عنوان توسعه‌دهنده این بازی معرفی شده و هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای آن تعیین نشده است.

جزییات ارائه بازی روی پلتفرم های گیمینگ:

بازی Tom Clancy’s XDefiant برای پی سی، استیدیا و کنسول‌های PS4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس توسعه داده می‌شود. قرار است در تاریخ ۵ اوت (۱۴ مرداد) اولین مرحله closed test بازی بازی Tom Clancy انجام شود.

شما می‌توانید به صفحه‌ی ثبت نام فاز آزمایشی بازی دسترسی داشته باشید و این بازی چند نفره آنلاین را تجربه کنید.

در آخر نیز می توانید تریلر معرفی بازی را مشاهده نمایید:

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا