سامسونگگوشی هوشمند

گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ با جهشی بزرگ در راه است

شایعات جدید از ارتقای چشمگیر گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ در تقریباً تمام زمینه‌ها حکایت دارند. این گوشی تاشو ممکن است از نمایشگر بزرگ‌تر، دوربین قوی‌تر، باتری غول‌پیکر و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره ببرد.

انتظار می رود Galaxy Z Flip6 اینده سامسونگ در ماه جولای در یک رویداد ویژه Unpacked در کنار Galaxy Z Fold6 و Galaxy Ring عرضه شود. امروز یک نشت جدید از یک منبع معمولا قابل اعتماد – راس یانگ از مشاوران زنجیره تامین نمایش – جزئیات مربوط به رنگ های Flip6 را به ما می دهد.

اینها ابی روشن، نعناع، سایه نقره ای، زرد، سیاه و سفید، هلو و سفید خواهند بود. به نظر می رسد چهار نفر اول رانندگان حجم هستند در حالی که سه نفر اخر “حجم پایین تر” خواهند بود.

: Z Flip 6  در مورد رنگبندی پیش از این گفته شده بود که
ابی روشن، سبز روشن، نقره ای و زرد
ان هنوز هم وجود دارد اما در حال حاضر رنگ  سبز به نام نعناع و نقره ای ، سایه نقره ای نامیده می شود و رنگهای جدید ان سیاه ، سفید و هلویی است 

در حالی که ما اطلاعات یا منابع او را مورد بحث قرار نمی دهیم، به نظر می رسد عجیب و غریب است – زرد یک رنگ با حجم بالا است در حالی که سیاه و سفید حجم کم است؟ رنگ ما شیفته.در هر صورت، حجم کنار، Flip6 به نظر می رسد ان را در حال رفتن به بسیار رنگارنگ، جذاب به عنوان بسیاری از مردم که ممکن است. انتظار می رود که این دستگاه توسط Snapdragon 8 Gen 3 SoC کوالکام طراحی شده باشد و در گذشته شایعه شده بود که دارای صفحه نمایش پوشش 3.9 اینچی بزرگتر از سلف خود و 12 گیگابایت رم است.

صفحه نمایش داخلی باید 6.7 اینچ با لولا بهبود یافته باشد، در حالی که دوربین اصلی 50 مگاپیکسل با 12 مگاپیکسل فوق العاده در کنار ان خواهد بود. باتری به 4000 میلی امپر در روز رشد خواهد کرد که هنوز هم زیاد نیست اما بیشتر از سلول 3700 میلی امپری Flip5 است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا