ترفند موبایلترفند ها

آموزش مخفی‌ کردن شماره تماس در گوشی های اندروید

در این آموزش می خواهیم شیوه مخفی‌ کردن شماره تماس در گوشی های اندرویدی را آموزش دهیم.

اما بسیاری از افراد تجربه تماس از شماره های مخفی (private number یا unknown number) را داشته اند و احتمالا تصور می کنند که این نوع شماره‌ها تنها متعلق به سازمان یا نهادهای خاصی است.

مخفی‌سازی شما در هنگام تماس با تلفن‌های همراه دیگر افراد کار سختی نیست و کاربران می‌توانند با روشی آسان این قابلیت را در گوشی خود فعال کنند.

مخفی‌ کردن شماره تماس به این صورت است که وقی با کسی تماس می‌گیرید دیگر شماره سیم کارت گوشی شما روی نمایشگر دستگاه فرد دریافت کننده تماس نمایش داده نشده و به جای آن عبارت unknown numbers یا private numbers نشان داده می‌شود.

مخفی کردن شماره تماس

البته این قابلیت در تمامی گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید فعال نیست و همچنین کاربرانی که به آن دسترسی دارند نمی‌توانند شماره خود را در هنگام تماس با مراکز پلیس و نهادهای امنیتی مخفی کنند.

معرفی روش مخفی‌سازی شماره تلفن در سیستم عامل اندروید

کاربران سیستم عامل اندروید برای مخفی کردن شما تلفن خود کافی است ابتدا با زدن دکمه تماس وارد اپلیکیشن تماس(Phone app) و پس از آن گزینه سه نقطه بالای سمت راست صفحه را بزنند. در این مرحله به بخش تنظیمات(Settings) رفته و گزینه Additional settings یا More settings را لمس کنید. پس از اینکه وارد قسمت تنظیمات تماس شدید کافی است به بخش Show My Caller ID بروید و در آنجا ویژگی مخفی‌سازی شماره(Hide number) را فعال کنید. با انجام این مراحل شماره شما دیگر برای افرادی که با آن‌ها تماس می‌گیرید نمایش داده نمی‌شود.

امتیاز کاربران: 4.18 ( 2 رای)
نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا