اپلسخت افزارگجت

خصوصیات اپل واچ 7، ساعت هوشمند جدید اپل منتشر شد

مارک گورمن بلومبرنگ خبرنگاری که ویژگی های محصولات اپل را قبل از رونمایی افشا می کند، جزئیات جدیدی از خصوصیات اپل واچ 7 را منتشر کرد.

او در این خصوص در یادداشتی گفت، براساس گزارش‌ های شرکت اپل، انتظار می‌رود که ساعت هوشمند ۷، در مقایسه با اولین اپل واچ و نسبت به ساعت‌ های هوشمند پیش از خود بهترین ساعت هوشمند باشد.

وی ادامه داد: گفته می‌شود اپل واچ 7 در مقایسه با اپل واچ‌های دیگر دارای صفحه نمایش بزرگتر بوده، که  از ۴۰ و ۴۴ میلی متر کنونی به ۴۱ و ۴۵ میلی متر می‌رسد. همچنین انتظار می‌رود که صفحه نمایش با استفاده از تکنیک لمینیت جدید به سطح شیشه ساعت نزدیکتر شود. اپل واچ ۷ همچنین دارای لبه‌های صاف و پردازنده بروز شده است.

مارک گورمن افزود: همراه با تقاضای معمولی برای محصولات اپل بروز شده، پیدا کردن اپل واچ جدید در ابتدا دشوار است. در زمان عرضه اولین نسل اپل واچ در سال ۲۰۱۵، پیش خرید‌ها به سرعت فروخته شد و در دسترس بودن ماه‌ها مجدداً سفارش داده شد تا اینکه سرانجام زنجیره تامین اپل با تقاضا مواجه شد.

خصوصیات اپل واچ 7

اپل واچ چه زمانی عرضه می‌شود؟

شایان ذکر است، اپل قرار است از محصول جدید اپل واچ 7 خود در ماه سپتامبر رونمایی کند، اما زمان عرضه آن هنوز مشخص نیست. اپل حداقل یک رویداد مجازی را در ماه سپتامبر برنامه ریزی کرده است که iPhone ۱۳ را به همراه ساعت جدید 7 Apple Watch به نمایش می‌گذارد.

سایر محصولات مورد انتظار ۲۰۲۱ شامل AirPods ۳، iPad ۲۰۲۱ جدید، iPad Air ۵ به روز شده، iPad mini ۶ و MacBook Pro ۱۴ اینچی تازه شده است. با توجه به زمان بندی تاریخی رویداد‌های اپل، شرکت کوپرتینویی می‌تواند دعوتنامه‌ای برای رویداد iPhone در اوایل این هفته ارسال کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا