فناوری

هواوی بخرید، 50 گیگ فضای ابری رایگان هدیه بگیرید!

شرکت هواوی به مشتریان جدید و مشریان قدیمی خود 50 گیگ فضای ابری رایگان هدیه می‌دهد.

شرکت چینی هواوی با راه اندازی کمپین تبلیغاتی ” A Little Extra Care” یا همان “کمی مراقبت بیشتر” به مشتریان خود برای خرید گوشی هواوی مجموعه متنوعی از تخفیف‌ها و مزایا خصوصا فضای ابری رایگان اهدا می‌کند.

در این کمپین که تا 30 ژوئن ادامه دارد، مشتریان علاوه بر دسترسی اختصاصی به هواوی ویدئو و هواوی موزیک، 50 گیگ فضای ابری رایگان نیز دریافت می‌کنند.

برای اطمینان از واجد شرایط بودن، دستگاه‌های هواوی باید دارای گارانتی باشند. در این کمپین به گارانتی گوشی‌های هوشمند 6 ماه دیگر نیز اضافه خواهد شد. همچنین برای خرید گوشی هواوی جدید نیز علاوه بر گارانتی ثابت، 6 ماه گارانتی اضافه نیز دریافت خواهند کرد.

هوآوی فضای ابری

در سه ماه آینده، هواوی ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا بتوانند از عکس‌ها، پرونده‌ها و سایر داده‌های خود در فضای ابری پشتیبان تهیه کنند.

رشد درآمد کلی در گزارش سالانه 2020 هواوی

برای مطالبه دسترسی رایگان ۵۰ گیگابایتی به فضای ذخیره سازی و همچنین اشتراک اختصاصی سه ماهه در هواوی ویدئو و هواوی موزیک، باید برنامه Huawei App Gallery را در تلفن هوشمند هواوی خود باز کنید یا دستگاه جدیدی را قبل از ۳۰ ژوئن خریداری کنید.

با این که بسیاری تصور می‌کردند هواوی با وجود تحریم‌های ایالات متحده افت شدیدی را در سال 2020 تجربه کرده باشد اما با توجه به گزارش مالی این شرکت که به تازگی منتشر شده، هواوی رشد قابل قبول و کمی دور از انتظار را در سال گذشته میلادی تجربه کرده است.

درامد فروش شرکت هواوی 136.7 میلیارد دلار بوده که سود خالص آن در بازه یک‌ساله سال 2020 حدود 9.9 میلیارد دلار بوده است. در مقایسه با سال 2019 میلادی، درامد هواوی 3.8 درصد و سود این شرکت 3.2 درصد افزایش یافته است. رشدی که در صورت نبود تحریم‌های ایالات متحده و عدم دسترسی به قطعات و سرویس‌های موبایل گوگل من‌توانست بسیار بیشتر باشد.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا