قیمت

آخرین قیمت گوشی هوشمند 8 خرداد ۱۴۰۰ در بازار

آخرین قیمت گوشی هوشمند 8 خرداد ۱۴۰۰ از برند‌های متنوع و مطرح جهان در بازار ایران را در این مطلب مشاهده کنید.

امروزه تلفن های هوشمند به بخش جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. امکانات فوق‌العاده بی‌شمار تلفن‌های هوشمند از قبیل برقراری تماس صوتی و ویدئویی، ارتباط با اینترنت، فضای مجازی، ثبت فیلم و عکس و استفاده از هزاران اپلیکیشن کاربردی، تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که توسط این دستگاه چند اینچی ارائه می‌شود.

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند.

قیمت گوشی‌های سامسونگ

در حال حاضر مهم‌ترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی نوت 20 اولترا محسوب می‌شود. اما جدیدترین مدل‌های سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی A71 و گلکسی A52 هستند که قیمت مناسبی دارند.

قیمت گوشی سامسونگ

قیمت گوشی‌های هوآوی

شرکت هواوی با معرفی گوشی موبایل « P40 Pro» یک محصول همه چیز تمام را روانه بازار کرد.  دو دوربین‌ 40 و 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو و سنسور TOF سه‌بعدی از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی در زمینه عکاسی است. دوربین سلفی هم از نوع دوگانه است که به یک سنسور 32 مگاپیکسلی در کنار دیگر سنسور TOFمجهز شده است.

قیمت گوشی هواوی

قیمت گوشی‌های اپل

شرکت اپل همواره به دنبال عرضه و فروش مدل های بالارده و پرچمدار است و در این راه هم همواره موفق بوده است. هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست. در حال حاضر از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت می‌توان به آیفون 12 و آیفون 12 Pro اشاره کرد که در ادامه هم قیمت آن‌ها آورده شده است.

قیمت گوشی اپل

قیمت گوشی‌های شیائومی

شرکت شیائومی این غول فناوری چینی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود. این شرکت همواره از فناوری‌های نوین در محصولات خود استفاده می‌کند که به فروش مدل‌های آن کمک فراوانی می‌کند.

این شرکت با معرفی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9T با دوربین سه گانه در پشت و فناوری 5G یکی از با کیفیت ترین ها را به بازار عرضه کرده است.

قیمت گوشی شیائومی

قیمت گوشی‌های نوکیا

شرکت نوکیا هرچند مانند گذشته از برترین‌های بازار محسوب نمی‌شود، اما همچنان با عرضه مدل‌های کلاسیک و هوشمند تلاش می‌کند تا به جایگاه قبلی خود بازگردد.

قیمت گوشی نوکیا

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا