تلفن همراهشیائومی

گوشی ردمی K60 احتمالاً با تراشه Dimensity 8200 عرضه خواهد شد

طبق گزارشی جدید، شیائومی برای گوشی ردمی K60 از تراشه دیمنسیتی 8200 به همراه دوربین 48 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال استفاده می‌کند.

گوشی ردمی K60 درحال‌حاضر درمرحله‌ی تأیید طراحی است و امروز یکی از افشاگران خبرهای فناوری، جزئيات بسیار مهمی را درمورد نسخه‌ی استاندارد این گوشی‌ها به‌اشتراک گذاشت. طبق گفته‌ی DigitalChatStation، ردمی K60 از تراشه‌ای به‌نام Dimensity 8200 مدیاتک بهره خواهد برد.

به گزارش GSMArena، ردمی K60 استاندارد همچنین از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره خواهد برد، اما هیچ جزئیاتی درمورد حسگر آن دردسترس نیست، زیرا درحال‌حاضر نمونه‌های مختلفی از حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی در بازار وجود دارد.

گوشی ردمی K60 با تراشه دیمنسیتی 8200 به همراه دوربین 48 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال

پیش‌بینی تحلیلگران حوزه‌ی فناوری درباره گوشی ردمی K60

تحلیلگران حوزه‌ی فناوری پیش‌بینی می‌کنند که گوشی هوشمند ردمی K60 گیمینگ مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED سامسونگ است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۳۰۰ نیت، نسبت بدنه به تصویر ۲۰:۹، HDR10+ و تراکم پیکسلی ۳۹۵ ppi پشتیبانی خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که حفره‌ی نمایشگر میزبان دوربین سلفی این گوشی در پنل جلویی باشد.

در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲، احتمالاً ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم جهت اجرای روان بازی‌ها و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه خواهد شد. سیستم‌عامل اندروید ۱۳ روی این گوشی هوشمند جدید به صورت پیش‌فرض نصب خواهد شد و این طور که به نظر می‌رسد با رابط کاربری MIUI 13.5 اجرا می‌شود. شیائومی به احتمال بسیار زیاد برای این گوشی هوشمند جدید خود از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کند که با شارژ سریع ۱۰۰ واتی، انرژی مجدد آن تأمین می‌شود.

پنل پشتی گوشی ردمی K60

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند گیمینگ به احتمال زیاد یک سیستم دوربین سه‌گانه جای گرفته که دوربین اصلی آن سنسور ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز به انجام وظیفه می‌پردازند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند.

با توجه به اینکه سری K50 در اوایل 2022 معرفی شدند، انتظار داریم گوشی‌های جایگزین آن‌ها در فصل اول 2023 روانه بازار چین شوند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا