موتورلا

رونمایی موتورولا از گوشی Moto G Stylus

سومین نسل از گوشیهای موتو جی استایلوس 5G موتورولا برای سال ۲۰۲۳ رونمایی شد. این اولین گوشی در بازار است که به تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک مجهز است. همچنین در این دستگاه یک قلم قرار دارد که البته شباهتی به قلم های مورد استفاده در گوشی های سامسونگ ندارد

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موتورولا در گوشی جدید موتو جی استایلوس خود از قلم هوشمند استفاده می کند که البته امکان پشتیبانی از بلوتوث و ویژگی های مبتنی بر تشخیص فشار را ندارد.

گوشی جدید دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD است و رزولوشن فول اچ‌دی بهمراه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می کند. دوربین سلفی آن نیز ۱۶ مگاپیکسلی و درون حفره کوچک در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

در پنل پشتی ماژول مستطیلی شکل قرار دارد که میزبان دو سنسور دوربین است. این دوربین ها شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی از نوع اولتراواید است. دوربین اولترا واید میتواند نقش دوربین ماکرو را نیز بازی کند. قرار است گوشی جدید موتورولا به طور پیش فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MyUX عرضه شود. باتری این دستگاه ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا