لپ تاپ

6 مهرماه؛ زمان عرضه رسمی لپ تاپ 14 Xiaoxin Pro لنوو

شرکت لنوو که ماه گذشته از نسخه جدید لپ تاپ Xiaoxin Pro 14 لنوو رونمایی کرده بود، در اطلاعیه ای 6 مهرماه را زمان عرضه رسمی آن به بازار عنوان کرد.

این لپ تاپ که عملکرد بهتری نسبت به نسل پیشین خود خواهد داشت، از یک پردازشگر i5-11320 H با حداکثر فرکانس توربو ۴.۵ گیگاهرتز بهره می‌برد.

این در حالی است که نسخه قدیمی‌تر لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro به پردازشگر چهار هسته‌ای i5-11300H با حداکثر فرکانس توربو ۴.۴ گیگاهرتزی مجهز شده بود.

لپ تاپ Xiaoxin Pro لنوو

لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 2021 دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰ * ۲۸۸۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و روشنایی ۴۰۰ نیت است، نرخ نوسازی صفحه نمایش این محصول ۹۰ هرتز است. علاوه بر این، نمایشگر محصول ذکر شده دارای استاندارد TUV Rheinland است و از فناوری Dolby Vision نیز بهره می‌برد؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که لپ تاپ جدید شرکت لنوو به یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت مجهز شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 14 2021 در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ نسخه اول به پردازشگر Intel و نسخه دیگر به پردازشگر AMD Ryzen مجهز شده است. اطلاعات بیشتر در مورد این محصول ۲۸ سپتامبر یا 6 مهرماه ارائه خواهد شد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا