اخبار روزسامسونگ

قابلیت Dropship سامسونگ منتشر شد

قابلیت Dropship سامسونگ در به اشتراک گذازی آسان فایل ها بین پلتفرم های مختلف کمک میکند!

دستگاه‌های اندرویدی از قابلیت‌هایی مثل Nearby Share و راهکارهای دیگر برای اشتراک‌گذاری فایل استفاده می‌کنند، اما ارسال و دریافت فایل‌ها میان پلتفرم‌های مختلف، کمی چالش‌‌برانگیز است. سامسونگ با هدف رفع همین مشکل، ماژول جدیدی موسوم به Dropship به ابزارهای Good Lock خود اضافه کرده است.

Dropship درحال‌حاضر به حالت آزمایشی و ازطریق فروشگاه گلکسی دردسترس است. این ابزار اشتراک‌گذاری فایل میان اندروید، iOS و وب را با روشی آسان‌تر، ارائه می‌دهد و بدین‌ترتیب به‌نظر می‌رسد راهکار جدید به‌جای استفاده از اتصال بلوتوث و وای‌فای، از رویکرد مبتنی‌بر داده بهره می‌برد؛ بنابراین اگر ازنظر اتصال به شبکه‌های موبایلی با محدودیت مواجه هستید، شاید این روش چندان بهینه نباشد.

قابلیت Dropship سامسونگ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درهرصورت می‌توانید پیوند یا کد QR خود را برای اشتراک‌گذاری فایل ازطریق Dropship ایجاد و گزینه‌هایی مثل دوره‌ی اعتبار را نیز برای پیوند یا کد تنظیم کنید.

هرچند Dropship سامسونگ محدودیت‌هایی هم دارد. به‌نوشته‌ی AndroidAuthority، این قابلیت درحال‌حاضر فقط روی One UI 5 دردسترس قرار دارد. ماژول مذکور اکنون فقط برای کاربران کره‌ی جنوبی ارائه شده است و بنابراین برای استفاده از آن باید کمی بیشتر منتظر بمانید تا غول فناوری‌ کره‌ای، آن را در سایر نواحی جهان نیز منتشر کند. علاوه‌براین درهر روز فقط می‌توان ۵ گیگابایت فایل ازطریق این قابلیت ارسال کرد و بدین منظور به حساب سامسونگ نیز نیاز دارید؛ البته دریافت‌کننده‌ی فایل‌ها احتیاجی به استفاده از حساب کاربری سامسونگ ندارد.

 

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا