اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش فعال کردن موقعیت مکانی اینستاگرام در گوشی های آیفون

ما در این گزارش به شما چگونگی فعال یا غیرفعال کردن خدمات موقعیت مکانی اینستاگرام برای گوشی های آیفون را به شما آموزش می دهیم.

همانطور که می دانید، اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس و فیلم است و به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا مطالب خود را با ویرایش، فیلتر، سازماندهی و خصوصا برچسب گذاری جغرافیایی، منتشر کنند.

این شبکه اجتماعی ابتدا برای سیستم عامل iOS راه اندازی شد، اما بعداً به دلیل محبوبیت بسیار در اندروید منتشر شد و محبوبیت جهانی پیدا کرد؛ همچنین در این برنامه، کاربران می‌توانند نقشه عکس‌های دارای برچسب جغرافیایی کاربران را مشاهده کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند پست‌ها را بدون حذف دائمی، بایگانی کنند.

یکی از امکاناتی که این روزها در گوشی های هوشمند کاربرد بسیاری دارد، کنترل موقعیت مکانی فعلی شما توسط GPS است. تلفن‌های همراه در سراسر جهان از همین فناوری برای ردیابی موقعیت مکانی شما استفاده می‌کنند. اگرچه ممکن است خانواده یا دوستان شما از مکان شما مطلع نشوند، اما برخی از برنامه‌ها موقعیت شما را ردیابی می‌کنند.

البته شما می توانید برای محدود کردن برنامه‌ها در گوشی هوشمند خود برای دسترسی به موقعیت مکانی تان، دکمه خدمات موقعیت مکانی را در دستگاه خود خاموش کنید. البته اینستاگرام روش خاص خود را برای یافتن موقعیت مکانی شما از طریق برنامه‌ های شما دارد. در زیر مراحل فعال یا غیر فعال کردن خدمات موقعیت مکانی اینستاگرام برای گوشی های آیفون آمده است.

آموزش فعال کردن موقعیت مکانی اینستاگرام در گوشی های آیفون

مراحل فعال یا غیرفعال کردن خدمات مکانی اینستاگرام برای آیفون

  • مرحله ۱: اگر از اینستاگرام استفاده می‌کنید، از برنامه خارج شوید.
  • مرحله ۲: به تنظیمات آیفون خود بروید و روی دکمه حریم خصوصی ضربه بزنید.
  • مرحله ۳: به پایین پیمایش کنید و برنامه اینستاگرام را در صفحه تنظیمات خود جستجو کنید.
  • مرحله ۴: روی اینستاگرام کلیک کنید و گزینه “Never هرگز” یا “When Using the App فقط وقتی از برنامه استفاده می‌شود” را انتخاب کنید تا تغییرات در مکان یابی اعمال شود.

با این کار تنظیمات پیش فرض مکان در اینستاگرام شما خاموش خواهد شد، اما می‌توانید هنگام ارسال عکس خود، مکان را روشن کنید. شما با این کار حتما باید به اینستاگرام اجازه دهید تا به موقعیت مکانی شما دسترسی پیدا کند.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا