بازیبازی های خارجی

تیرماه؛ زمان انتشار نسخه آنلاین بازی رزیدنت اویل

شرکت بازی سازی کپ کام در نمایشگاه E3 امسال که در حال برگزاری است، تاکید کرد که نسخه آنلاین بازی رزیدنت اویل، تیرماه 1400  منتشر خواهد شد.

نمایشگاه E۳ ، به عنوان بزرگترین رویداد گیم جهان که امسال به دلیل کرونا به صورت دیجیتالی و با حضور استودیو‌ها و ناشرانی همچون مایکروسافت، نینتندو، برادران وارنر، Take-Two Interactive، کپکام و یوبی سافت از 22 خرداد تا 25 خرداد برگزار شد.

این رویداد که هرسال در لس آنجلس برگزار می‌شود، محلی برای معرفی جدیدترین گیم‌های جهان توسط غول‌های این عرصه و همچنین حضور کمپانی‌های تولیدکننده سخت افزار برای کمک به گیمر‌های حرفه‌ای است.

یکی از مواردی که در این نمایشگاه مطرح شد، بسته الحاقی بازی Resident Evil Village بوده است. اگرچه شرکت کپکام جزئیات بیشتری در این باره ارائه نداد، اما تایید کرد که Resident Evil Village DLC در حال ساخت و توسعه است.

نسخه آنلاین بازی رزیدنت اویل

بازی Resident Evil Re:Verse

همچنین، کپکام تایید کرد که بازی آنلاین Resident Evil RE:Verse رسماً در جولای ۲۰۲۱ مصادف با تیر 1400 منتشر خواهد شد. این عنوان که بازیکنان را مقابل یکدیگر و در نقش قهرمانان و هیولا‌های محبوب نسخه‌های اخیر قرار می‌دهد، برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که نسخه آنلاین بازی رزیدنت اویل برای تمام دارندگان Resident Evil Village مجانی و یک تجربه جالب از بازی آنلاین چند نفره خواهد بود.

این غول بازی سازی ژاپنی در این رویداد جهانی با اشاره به بازی Monster Hunter Stories ۲ اعلام که این بازی در تاریخ ۲۵ ژوئن نسخه آزمایشی رایگان دریافت خواهد کرد که شامل یک ویژگی انتقال ذخیره به بازی کامل است.

در مورد پشتیبانی بازی Monster Hunter Stories ۲ نیز باید گفت که این بازی در ۱۵ ژوئیه بروزرسانی‌های رایگان شامل Monster Hunter Rise’s Palamute را دریافت خواهد کرد.

شایان ذکر است، بازی Monster Hunter Stories ۲: Wings of Ruin نیز در تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا