اپلتلفن همراه

عرضه آیفون 13 بدون حسگر اثرانگشت یا Touch ID

در حالی که تنها چند هفته به معرفی نسل بعدی سری آیفون‌ های اپل باقی مانده است، خبرها حاکی از عرضه آیفون 13 بدون حسگر اثرانگشت یا Touch ID است.

خبر‌ها از این حکایت دارد که اپل امسال iPhone 13 با حسگر اثر انگشت یا Touch ID را روی صفحه نمایش نمی‌دهد. بر اساس اخبار منتشر شده، تمرکز این غول فناوری روی اضافه کردن Face ID در صفحه نمایش علت این تصمیم اپل عنوان شده است.

به نظر می‌رسد که این شرکت به اضافه کردن Face ID اصرار دارد چرا که تعهد بلندمدتی به این فناوری دارد، اما این احتمال وجود دارد که آیفون‌ها Touch ID را دریافت کنند حتی برای مدل‌های رده پایین این برند، اما امسال این اتفاق نمی‌افتد.

خبرها حاکی از آن است که سری آیفون ۱۳ اپل با بریدگی کمی کوچکتر عرضه شود و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰Hz در نسخه‌های Pro داشته باشد. همچنین که این بار این شرکت یک مدل حافظه داخلی ۱ ترابایتی نیز ارائه می‌دهد.

آیفون 13 بدون حسگر اثرانگشت

طبق اخبار فاش شده در این خصوص گفته می‌شود که این گوشی‌ها دارای مدار داخلی برای صرفه جویی در فضا هستند که به شرکت اجازه می‌دهد باتری بزرگتری در داخل دستگاه ارائه دهد. همچنین قرار است آیفون های جدید با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی عرضه شوند که اندکی از شارژ فعلی که ۲۲ واتی بوده ارتقا یافته است.

سری گوشی‌های پرچمدار آینده اپل با ارتقاء سخت افزاری قابل توجهی همراه است. این دستگاه به چیپست A۱۵ Bionic سریع‌تر و کارآمدتر اشاره می‌کند که با استفاده از فرایند ۵ نانومتر+ TSMC تولید شده است.

هنوز اپل تاریخ عرضه این سری آیفون را اعلام نکرده است، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد اپل قرار است آیفون های 13 بدون حسگر اثرانگشت خود را هفته سوم سپتامبر منتشر کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا