تلفن همراهشیائومی

شیائومی، رکورد سرعت شارژ کامل گوشی را شکست!

در دنیایی که از تلفن‌های هوشمند اشباع شده است، سرعت شارژ کامل گوشی به یکی از ویژگی‌های تولیدکنندگان برای متمایز شدن از سایر برند‌ها تبدیل شده است.

رکورد‌ها توسط شرکت‌های سازنده گوشی های هوشمند که برای جلب توجه کاربران تلاش می‌کنند، شکسته شده  و اعداد جالبی به دست آمده است.

شیائومی به سرعتی فوق العاده در شارژ تلفن همراه دست یافت

امروز شرکت چینی شیائومی، پس از آزمایش سیستم جدید شارژ سریع خود، رکورد‌های جهانی شارژ سیمی و بی سیم گوشی های هوشمند را شکست.

این شرکت با استفاده از فناوری جدید Hyper Charge خود که در تلفن M11 Pro اصلاح شده و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری دارد، توانست در عرض ۳ دقیقه و ۲۳ ثانیه از ۰ به ۵۰ درصد شارژ و در عرض ۸ دقیقه و با سیم ۲۰۰ وات به شارژ کامل برسد.

شیائومی در حالی رکورد سرعت شارژ کامل گوشی را شکست که در آزمایش بی سیم ۱۲۰ وات، رسیدن به نیمی از ظرفیت ۷ دقیقه و شارژ ۱۰۰ درصدی ۱۵ دقیقه طول کشید.

سرعت شارژ کامل گوشی

سایت های فناوری چینی در توضیح این فناوری تاکید کردند که این کار با استفاده از یک شارژر GaN (همراه با نسخه 80W همراه) و یک شارژر بی سیم جدید و دو سیم پیچ انجام شده است. آن‌ها افزودند که تلفن اصلاح شده از یک باتری گرافن 10C استفاده می‌کند. البته هنوز در مورد زمان تولید انبوه شارژر Hyper Charge خبری نیست.

شایان ذکر است، آخرین موفقیت شیائومی در موضوع شارژ، پیشرفت عمده‌ای در شارژر سیمی ۱۲۰ وات Mi 10 Ultra است که می‌تواند در عرض ۲۳ دقیقه گوشی را کاملا شارژ کند. این شرکت همچنین قبلاً فاش کرده بود که می‌تواند در ۱۹ دقیقه نسخه اصلاح شده Mi 10 Pro را بیش از 80W شارژ کند.

البته شیائومی در زمینه شارژ سریع، رقبای سرسخت و جدی دارد. شرکت ویوو شارژر سریع ۱۲۰ وات خود را که در مدت ۱۵ دقیقه گوشی را به طور کامل شارژ می‌کند، معرفی کرده و شرکت اوپو نیز با استفاده از فناوری بی سیم ۶۵ وات AirVOOC خود، در مدت زمان ۲۰ دقیقه می‌تواند گوشی را به طور ۱۰۰ درصد شارژ کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا