گوشی هوشمندگوگل

شکست مقاومت پیکسل فولد گوگل

گوگل اولین گوشی تاشو خود را به نام پیکسل فولد در اردیبهشت ماه امسال عرضه کرده بود اکنون یک کانال یوتیوب برای مقاومت این دستگاه چند تست را روی آن انجام داده است

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زک در ویدیوی منتشر شده از مقاومت این گوشی در مورد نمایشگر بیرونی این دستگاه توضیحاتی را ارائه کرده است. از جنس شیشه است و در سطح ۶ از مقیاس سختی خراشیده خواهد شد. همچنین شیارهای عمیق‌تر در سطح ۷ روی آن ایجاد می‌شود. داخلی به یک محافظ صفحه پلاستیکی مجهز است و امکان خراشیدن آن در سطح ۲ وجود دارد.

در لبه‌های کناری خشاب سیم کارت وجود دارد که از جنس فلز است. لولای آن به همراه برجستگی‌های دوربین از فولاد صیقل داده شده ساخته شده است. در برابر شعله و حرارت نیز نمایشگر بیرونی آن تنها ۱۵ ثانیه دوام آورده و نمایشگر داخلی پس از ۸ ثانیه خاموش خواهد شد. در صورت روشن کردن مجدد نیز با هشداری مبنی بر گرمای زیاد به صورت خودکار مجدداً خاموش خواهد شد. نکته جالب اینکه با وجود عدم داشتن گواهی مقاومت در برابر گرد و غبار این گوشی عملکرد مناسبی در مقابل آن داشته است. خم شدن نیز این گوشی شکست خورده و با وارد کردن فشار نمایشگر دستگاه آسیب دیده و و دستگاه به طور کلی خرد می‌شود.

نوشته های مشابه
نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا