اپلاخبار روز

آیفون تاشو نه، اپل به‌دنبال تولید آیپد تاشو است

گزارش‌های پیشین از برنامه‌ اپل برای ساخت آیفون تاشو خبر می‌داد؛ اما گویا اکنون این شرکت می‌خواهد روی تولید آیپد تاشو متمرکز شود.

با وجود پیش‌گامی سامسونگ در‌زمینه گوشی‌های تاشو از سال ۲۰۱۹، اپل از این رقابت عقب افتاده است. براساس گزارش‌های DigiTimes، اولین محصول تاشو اپل آیفون نخواهد بود و ممکن است محصولی کاملاً متفاوت باشد.

DigiTimes در گزارشش به منابع زنجیره تأمین اپل استناد کرده است. این گزارش ادعا می‌کند کوپرتینویی‌ها حداقل ۵ سال است که روی اولین دستگاه تاشو خود کار می‌کند.

براساس گفته این نشریه، دستگاه تاشو احتمالی اپل ممکن است به‌جای آیفون تاشو، دستگاهی بزرگ‌تر باشد. این موضوع نشان می‌دهد که اپل ممکن است با تبلت یا حتی لپ‌تاپ مسیر متفاوتی را در بخش محصولات تاشو طی کند. گزارش دیجی‌تایمز همچنین حاکی از آن است که طراحی این محصول در حال نهایی‌شدن است و مرحله‌ پروژه به اتمام نزدیک می‌شود. این یعنی اپل به تولید انبوه نزدیک‌تر می‌شود.

شایان ذکر است که DigiTimes فقط به دستگاه تاشو اپل به‌عنوان دستگاه بزرگ‌تر اشاره می‌کند. این امر باعث می‌شود تا گمانه‌زنی‌هایی درباره این موضوع مطرح شود که این دستگاه می‌تواند بخشی از خط‌تولید آیپد یا محصولی کاملاً جدید باشد. این گزارش مجدداً تأکید می‌کند که اپل کار روی دستگاه‌های تاشو را متوقف نکرده است و گزارش‌های گذشته مبنی‌بر توقف توسعه آیفون تاشو به‌دلیل مشکلات صفحه‌نمایش و انتقال تیم ویژن پرو به پروژه‌ دستگاه تاشو، هر دو صحت دارند.

انتظار می‌رود اپل اولین گوشی تاشو خود را در سال ۲۰۲۵ یا حتی بعد‌از‌آن عرضه کند. این شرکت معمولاً برای تولید و معرفی محصولات جدیدش زمان زیادی صرف می‌کند. درباره بخش محصولات تاشو، این موضوع درک‌کردنی است؛ زیرا مکانیزم لولا قلب دستگاه است و غول فناوری آمریکایی نمی‌خواهد کیفیت محصولاتش را به‌خطر بی‌اندازد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا