اپلتلفن همراه

سیستم عامل iOS 15 با امکانات جدید منتشر شد + موارد آپدیت شده

شرکت اپل امروز سرانجام از سیستم عامل iOS 15 با امکانات جدید آن برای کاربران آیفون‌ رونمایی کرد. در این به‌روزرسانی ویجت‌های جدیدی را به صفحه هوم اپل اضافه می‌کند. ویجت‌ها، یکی از محبوب‌ترین امکاناتی هستند که طی سالیان اخیر به آیفون‌ها اضافه شده‌اند.

در بروزرسانی جدید اپل ویجت‌های جدیدی را برای اپلیکیشن‌های ساخت خودش از جمله Find My و App Store نیز ایجاد کرده که همراه سیستم عامل iOS 15 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در ادامه برخی از ویجت هایی که در بروزرسانی جدید سیستم عامل اپل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد را به شما معرفی می کنیم.

ویجت اپلیکیشن Find My

با استفاده از ویجت برنامه Find My می‌توانید همیشه از موقعیت مکانی دوستان و لوازم شخصی خود آگاه بمانید.

ویجت اپلیکیشن Contacts

شما می توانید با ویجت Contacts، همیشه با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشید. از طریق Phone ،Messages ،FaceTime ،Mail یا Find My با آن‌ها در ارتباط باشید. با ویجت Family Sharing نیز شما می‌توانید امکانات بیشتری را از جمله تأیید خریدها یا درخواست‌های Screen Time از طرف فرزندانتان در اختیار داشته باشید.

سیستم عامل iOS 15 iso 15

ویجت اپلیکیشن Game Center

با ویجت Game Center شما می توانید اخرین بازی را که انجام دادید مشاهده کنید. ویجت The Friends Are Playing نیز به شما کمک می‌کند بفهمید دوستانتان در حال اجرای کدام بازی هستند و به صورت آنلاین به آن‌ها بپیوندید.

ویجت اپلیکیشن App Store

شما با استفاده از این ویجت می تواند فروشگاه‌ها، کلکسیون‌ها و رویدادهای درون اپلیکیشنی را از طریق زبانه Today در صفحه هوم گوشی خود دنبال کنید.

ویجت اپلیکیشن Sleep

شما می توانید با استفاده از ویجت برنامه Sleep اطلاعات مربوط به خواب و تحلیل زمانبندی خواب خود را در اختیار داشته باشید.

ویجت اپلیکیشن Mail

ویجت برنامه Mail شما را قادر می سازد تا به جدیدترین ایمیل‌هایتان نگاهی بیندازید و به یکی از صندوق‌های پستی خود دسترسی سریعی پیدا کنید.

شما همچنین علاوه بر ویجت‌های جدید، وقتی شما گوشی خود را به آی او اس ۱۵ به‌روزرسانی کنید، پیکربندی جدیدی را به صورت پیشفرض برای ویجت‌های اپلیکیشن‌هایی که بیشتر از همه در Smart Stacks مربت شده‌اند را در اختیار خواهید داشت.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا