فناوری

60مگابایت بر ثانیه؛ سریع‌ترین اینترنت 5G متعلق به کدام شهر است؟

بر اساس آماری که شرکت تحلیل شبکه‌های موبایل «اُپن سیگنال» (Opensignal) از بررسی وضعیت سرعت اینترنت 5G در جهان منتشر کرده است مشخص شد، کره جنوبی با میانگین ۳۶۱ مگابیت بر ثانیه سریع‌ترین سرعت دانلود ۵G را در جهان دارد. و پس از آن تایوان و امارات با ۳۰۹.۹ مگابیت در ثانیه و ۲۶۹ مگابیت بر ثانیه به ترتیب در رتبه های دوم و سوم این لیست قرار دارند.

البته شهر جئونجو در کره جنوبی که شانزدهمین شهر بزرگ این کشور است، با متوسط سرعت دانلود ۴۱۵.۶ مگابیت بر ثانیه سریع‌ترین اینترنت 5G را در سراسر جهان دارد.

در این لیست شهر سینچو در تایوان با سرعت ۳۶۰.۱ مگابیت در ثانیه در رتبه دوم و ریاض با ۳۱۷.۳ مگابیت بر ثانیه در رتبه سوم فهرست سریع‌ترین سرعت دانلود ۵G جهان قرار دارند.

همچنین شهرهای دوبی با ۲۸۵.۴، توکیو با ۲۷۷.۵، ملبورن با ۲۵۷.۶، زوریخ با ۲۴۵.۱، دوبلین با ۱۹۴، بارسلون با ۱۸۸.۸ و کلگری (کانادا) ۱۸۴.۱ رتبه‌های چهارم تا دهم برتر را به خود اختصاص داده‌اند.

نکته جالب‌توجه در آمار منتشر شده از این شرکت، عدم حضور شهرهای ایالات‌متحده در ۱۰ کشور برتر است و همان‌طور که مشخص است کشورهای آسیایی برترین و سریع‌ترین اینترنت 5G را دارند.

پرسرعت ترین اینترنت 5G

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا