لپ تاپ

رونمایی شیائومی از لپ تاپ گیمینگ Redmi G 2021 +مشخصات و قیمت

شرکت شیائومی پس از انتشار یک تیزر رسمی، از لپ تاپ گیمینگ خود با نام Redmi G 2021 که مخصوص بازی است، در چین رونمایی کرد.

این نوت بوک که هم با پردازنده اینتل و هم AMD راهی بازار شده است، دارای صفحه نمایش ۱۶.۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. نسخه Intel این محصول به پردازشگر نسل یازدهم اینتل core i5-11260H مجهز شده است. و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. در حالی که نسخه AMD لپ تاپ ذکر شده به پردازشگر Ryzen 7 5800 مجهز شده است و با ۱۶ گیگابایت حافظ رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است.

هر دو نسخه از لپ تاپ گیمینگ Redmi G 2021 با استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ اجرا می‌شود. انتظار می‌رود که به زودی نسخه آپدیت شده ویندوز ۱۱ نیز منتشر شود. ردمی جی 2021 دارای سیستم خنک کننده Hurricane Heat Dissipation 3.0 بوده که با فن‌های دوگانه و 4 خروجی وظیفه انتقال گرما از داخل دستگاه به بیرون را بر عهده دارد. سیستم توزیع گرما در نسخه AMD دارای لوله حرارتی مسی نیز هست.

 لپ تاپ گیمینگ Redmi G 2021

قیمت لپ تاپ گیمینگ Redmi G 2021

نسخه Intel لپ تاپ Redmi G 2021 با آداپتور شارژر ۱۸۰ واتی و نسخه AMD آن با آداپتور شارژر ۲۳۰ واتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هر دو مدل از ویژگی‌هایی مانند Wi-Fi 6، DTX: X Ultra Sound، صفحه کلید با نور پس زمینه کامل، دستیار هوشمند Xiao AI، تاندربولت چهار و پورت USB-C بهره می‌برند.

نسخه AMD لپ تاپ Redmi G 2021 از امروز با قیمت 6999 یوان، معادل 1081 دلار در چین پیش فروش خواهد شد و از 28 سپتامبر (6 مهر) به فروش خواهد رسید. نسخه اینتل این نوت بوک هم 5699 یوان، معادل 888 دلار قیمت دارد. پیش فروش این لپ‌تاپ هم شروع شده و از 23 سپتامبر، یعنی فردا در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا