تلفن همراهسامسونگ

رونمایی سامسونگ از گوشی گلکسی A52s 5G + تصاویر و مشخصات

شرکت سامسونگ در تازه ترین اقدام از گوشی جدید خود با نام گلکسی A52s 5G  رونمایی کرد که از یک تراشه Snapdragon ۷۷۸G برخوردار است.

گوشی Samsung Galaxy A52s ۵G جدید با Snapdragon ۷۷۸G، چیپست ۶ نانومتری ساخته شده و در شرکت TSMC عرضه می‌شود. این گوشی همچنین دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است و برای افزایش حافظه داخلی، از کارت‌های حافظه microSD پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی های  Galaxy A52s ۵G نسبت به مدل اصلی، شارژر سریع ۲۵ واتی است. از نظر فنی، گوشی A52 5G‌ نیز از شارژ سریع ۲۵ واتی استفاده می‌کند اما با شارژر ۱۵ واتی عرضه می‌شد. حالا با عرضه گوشی A52s 5G، کاربران همانند گوشی A72 5G، یک شارژر ۲۵ واتی را در جعبه گوشی دریافت می‌کنند.

گوشی گلکسی A52s 5G

ویژگی های گوشی گلکسی A52s 5G

این گوشی از ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می کند که سامسونگ ادعا می‌کند برای دو روز استفاده کافی است. مدل A52 عملکرد خوبی از نظر عمر باتری داشت و در صورت عملکرد بهتر این مدل، دلیل آن بهینه‌تر بودن پردازنده اسنپدراگون 778G به نسبت 750G است.

البته نمایشگر این گوشی دچار تغییر نشده و همچنان یک پنل سوپر امولد ۶.۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ دی پلاس را به همراه دارد. مثل گذشته، سنسور اثر انگشت درون نمایشگر قرار گرفته است و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن نیز که لنزی با فوکوس ثابت و گشودگی f/2.2 دارد در حفره‌ بالای نمایشگر دیده می‌شود.

دوربین عقب نیز بدون تغییر باقی مانده و دارای سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل (لنز f/۱.۸ با OIS)، واحد ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض (f/۲.۲ FF)، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل و سنسور عمق ۵ مگاپیکسل است با این وجود، هیچ دوربین تله مانند A۷۲، ۵G در اینجا وجود ندارد. به هر حال، این تلفن دارای درجه IP۶۷ برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و می توان آن را در عمق ۱ متری آب شیرین به مدت ۳۰ دقیقه غوطه ور کرد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا