شیائومیگوشی هوشمند

موبایل شیائومی ۱۵ پرو با قابلیت اتصال به ماهواره در راه بازار

اطلاعات جدید حاکی از آن است که یک دستگاه سری موبایل شیائومی ۱۵ احتمالا اکتبر امسال عرضه می شود. همچنین یک نسخه شیائومی ۱۵ پرو احتمالا با قاب تیتانیومی و قابلیت اتصال به ماهواره عرضه می شود.

گیزموچاینا اعلام کرد، به طور مرتب جزییات جدیدی درباره سری شیائومی ۱۵ منتشر می شود. این بار اطلاعات منتشر شده جدید مربوط به مخزن داده IMEI (شناسه بین المللی تجهیزات موبایل) است. هرچند اطلاعات کامل نیست اما جزییاتی درباره پرچمدار جدید شیائومی را فاش می کند.

نشریه «اندروید هدلاینز» مجموعه ای از ویژگی ها برای دستگاه های شیائومی ۱۵ را در IMEI رصد کرده است. به نظر می رسد موبایل شیائومی ۱۵ استاندارد با ۳ شماره مدل ۲۴۱۲۹PN۷۴G ،۲۴۱۲۹PN۷۴I و ۲۴۱۲۹PN۷۴C عرضه شود. نسخه ۱۵ پرو این دستگاه r ۲۴۱۰۱PNB۷C است. جالب آنکه ۴ رقم نخست احتمالا به زمان احتمالی عرضه دستگاه اشاره دارند.

با توجه به این امر شیائومی ۱۵ پرو احتمالا در اکتبر ۲۰۲۴ و نسخه ۱۵ احتمالا در دسامبر عرضه شود. همچنین به نظر می رسد نسخه پرو مخصوص بازار چین باشد. اما شیائومی ۱۵ استاندارد به طور جهانی عرضه می شود.

اطلاعات مخزن داده IMEI همچنین یک دستگاه جالب دیگر یعنی شیائومی ۱۵ پرو Ti Satellite را نیز با شماره مدل ۲۴۱۰DPN۶CC آشکار کرده است. این امر نشان می دهد یک نسخه از دستگاه پرو با قاب تیتانیوم و قابلیت اتصال به ماهواره عرهض می شود. اما این موبایل نیز احتمالا فقط در چین عرضه خواهد شد.

نکته جالب آنجاست که شیائومی قبلا موبایلی با قاب تیتانیوم عرضه کرده است. به طور مشابه قابلیت اتصال به ماهواره نیز رویداد جدیدی برای این برند نیست.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا