سامسونگ

تولید سنسور دوربین موبایل توسط سامسونگ

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد سامسونگ روی سنسورهایی با وضوح بالاتر تمرکز کرده و قصد دارد دو سنسور دوربین یک اینچی ایزوسل به بازار عرضه کند

در حال حاضر تنها شرکت سونی توانسته است سنسورهای دوربین متعلق به موبایل با اندازه بزرگتر از یک اینچ تولید کند. به نظر می‌رسد سامسونگ نیز روی تولید دو سنسور دوربین موبایل ۱ اینچی تمرکز کرده است.

یک منبع دنیای فناوری با نام Revegnus در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد سامسونگ اکنون روی دو سنسور دوربین ایزوسل جدید کار می‌کند که مربوط به سری HW هستند. طبق گفته این منبع HW1 یک سنسور ۱.۱.۰۵ اینچی محسوب می‌شود که وضوح ۴۳۲ مگاپیکسلی دارد ایزوسل HW2 نیز تقریباً یک اینچ بوده و وضوح ۴۳۲ مگاپیکسل خواهد داشت.

در صورت صحت این اطلاعات، سامسونگ وضوح بسیار بالا روی سنسورها را مد نظر قرار داده و عملکرد آنها می‌تواند دو برابر سنسورهای دوربین پرچمدار نسل فعلی این شرکت باشد. عملکرد این سنسورها و نحوه کارکرد آن برای ثبت تصاویر و ویدیوهای تاثیرگذار مشخص نشده است. هنوز مشخص نیست این سنسورهای یک اینچی در کدام گوشی‌های پرچمدار این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این منبع در پست خود در ایکس ادعای دیگری را نیز مطرح کرده است. به گفته وی سامسونگ در گلکسی زد فولد ۶ همچنان از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با ایزوسل GN3 استفاده خواهد کرد اما در گلکسی زد فولد ۷ سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP5 استفاده خواهد شد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا