ارز دیجیتالفناوری

تهدید ایلان ماسک توسط قدرتمندترین گروه هکری جهان/ از بازار رمز ارزها خارج شو! +فیلم

قدرتمندترین گروه هکری جهان به دلیل دخالت های ایلان ماسک در بازار رمز ارزها، این بیلیونر را در پیامی ویدئویی تهدید و خواستار عدم دخالت وی در بازار ارزهای دیجیتال شد.

گروه هکری ANONYMOUS در این پیام که در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است، با تهدید ایلان ماسک خواستار عدم دخالت وی در موضوع رمز ارزها شد و اعلام کرد که توئیتهای ماسک می‌توانند ارز دیجیتال را غوطه ور کند.

متن ترجمه شده پیام این گروه به شرح زیر است.

سلام بر شهروندان جهان، این پیامی از طرف گروه ANONYMOUS ، برای ایلان ماسک است.

طی سال های گذشته شما یکی از محبوب‌ترین افراد دنیا بودید، زیرا آرزوی بسیاری از ما برای زندگی در جهانی با اتومبیل‌های برقی و اکتشافات فضایی را برآورده کردید، اما امروز با توئیت‌های رمز آلود خود در مورد ارز‌های دیجیتال در نگاه مردم یک شخص ثروتمند و خودشیفته به نظر می‌رسید.

قدرتمندترین گروه هکری جهان ایلان ماسکاینطور به نظر می‌رسد که تلاش شما برای نجات جهان بیش از آنکه مورد توجه واقعی بشریت باشد، ریشه در یک مجموعه برتری و ناجی دارد و این برای کارمندان شما از مدت‌ها قبل واضح بوده است که سال‌ها تحت فرمان شما با شرایط غیرقابل تحمل روبرو بوده اند.

اکنون باور عمومی بر این است که شما مجبور شدید که شرکت خود را با محکوم کردن بیت کوین نگهداری کنید تا پول دولت به صندوق‌های تسلا سرازیر شود. ممکن است فکر کنید باهوش‌ترین فرد جهان هستید، اما این طور نیست.

ما ناشناس هستیم! مراقب خود باشید!

در ویدئویی که قدرتمندترین گروه هکری جهان در فضای وب بارگذاری کرد، ادعا می‌کند که مدیر عامل تسلا قدرت زیادی در بازار‌ ارز‌های دیجیتال اعمال می‌کند و به نظر می‌رسد روش او در برخورد با آن‌ها بسیار کاذب است و از آنها خسته شده است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا