بازیبازی های خارجی

تغییرات گسترده در پابجی/با نقشه های جدید پابجی بیشتر آشنا شوید

سازندگان پابجی یعنی استودیو PUBG Corp با منتشر کردن اطلاعیه جدیدی، خبر دادند که بازی همچنان محبوب پابجی دو نقشه جدید دریافت خواهد کرد و نقشه Miramar باری دیگر بازسازی خواهد شد.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که به اختصار به آن پابجی PUBG گفته می شود از محبوب ترین بازی های سبک بتل رویال است.شهرت این بازی بتل رویال، با عرضه‌اش روی کنسول‌های خانگی و تلفن‌های همراه هوشمند، دو چندان شد. انتشار برای iOS و اندروید، پابجی را به پدیده‌ای فرهنگی تبدیل و محبوبیت ژانر بتل رویال را دو چندان کرد.  از همه مهم‌تر اینکه بازی PUBG با معرفی بتل رویال آینده صنعت بازی را دستخوش تغییر و تحول کرد طوری که امروز عناوین بتل رویال ریز و درشتی در سبک‌های مختلف ساخته و عرضه شده است.در ادامه به معرفی مختصری از پابجی و تغییرات و نقشه های جدید پابجی می پردازیم.

معرفی بازی پابجی موبایل:

آپدیت جدید پابجی

بازی پابجی اولین بار در مارس سال 2017 از طریق بخش Early Access استیم برای کامپیوتر عرضه شده و نسخه کامل آن هم دسامبر همان سال عرضه شد. این بازی بعدا در سپتامبر 2018 به صورت رسمی برای ایکس باکس وان هم عرضه شد. پورت پلی استیشن 4 بازی و یک نسخه رایگان از آن هم مخصوص موبایل‌ها در سال 2018 عرضه شد. پابجی یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های دنیا محسوب می‌شود که تا تیر 1397، بیش از پنجاه میلیون نسخه از آن به فروش رفته و با در نظر گرفتن نسخه موبایل، بیش از 400 میلیون بازیکن دارد.این بازی با به بازار آمدن رقبای بسیار و قدرتمند، کمی از محبوبیتش کاسته شده، اما همچنان یکی از بهترین و پر طرفدارترین بازی های سبک بتل رویال است.تولید کنندگان این بازی سعی دارند با اضافه کردن تغییرات و نقشه های جدید پابجی، دوباره طرفدار ها را به سمت خود بکشانند.

انتشار بازی پابجی در سال 2016، سبک جدیدی از بازی‌های کامپیوتری وارد بازار شد و آن هم بتل رویال نام داشت. با استفاده از این سبک، بعدها بازی‌هایی نظیر فورتنایت و Call of Duty: Mobile  هم وارد بازار شدند.

تغییرات جدید پابجی موبایل در آینده ای نزدیک:

نقشه های جدید پابجی

در حال حاضر آپدیت بازسازی نقشه Miramar برای کاربران پی سی نسخه تست سرور منتشر شده است و طبق اعلامیه نقشه‌های جدید که در سایز‌های 8*8 همانند اولین نقشه بازی Erangel بزرگ خواهند بود. نقشه اول Tiger نام دارد که شامل ویژگی هایی می‌شود که تاکنون در این بازی دیده نشده است و نقشه دوم Kiki با شکل و شمایلی متفاوت‌تر از همیشه پابجی در اواخر 2021 و یا اوایل 2022 دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. با حضور بازیگران قدرتمند دیگر عرصه بتل رویال، بازی پابجی محبوبیت فوق العاده روزهای طلایی خود را از دست داده است ولیکن همچنان تعداد قابل توجه ای بازیکن فعال دارد و به نظر می‌رسد حالا حالاها قصد کنار کشیدن ندارد.

انتظار می رود تغییرات اساسی بزرگی در نقشه و بافت و چیدمان ساختمان‌ها به وجود آید. پیمایش راحت‌تر با از بین بردن موانع غیر ضروری و حتی صخره‌های در دستور کار قرار بگیرند تا تجربه بازی بهتر و راحت‌تر شود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا