اپلبازیتلفن همراه

کدام نرم افزار های پولی اندروید و آیفون امروز رایگان اعلام شدند؟

هر چند وقت یکبار نرم افزار های پولی اندروید و آیفون برای جذب کاربر بیشتر به مدت کوتاهی رایگان اعلام میشوند.

همانطور که مستحضرید، شرکت های توسعه دهنده نرم افزار ها، آنها را به سه صورت ارائه می دهند:رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون برنامه ای. حتما برای شما هم این مشکل پیش آمده که بخواهید تعدادی از نرم افزار های اندروید و آیفون را نصب کنید، اما متوجه می شوید آن نرم افزار ها پولی هستند. در این گونه موارد، معمولا بی خیال استفاده از نرم افزار های اندروید و آیفون، که به صورت پولی ارائه شده اند، می شویم.البته که نسخه کرک این نرم افزار ها موجود است، اما نسخه های کرک شده نیز مشکلات خاص خود را دارند و حتی می توانند به گوشی شما آسیب جدی وارد کنند.

اما گاهی اوقات همین نرم افزار های اندروید و آیفون که به صورت پولی ارائه می شوند، برای مدتی کوتاه رایگان می شوند و ما می توانیم با نصب آنها و افزودن به لیست نرم افزار های خود، برای همیشه به آنها دسترسی داشته باشیم.

توسعه دهندگان نرم افزار ها، برخی مواقع برای بیشتر کردن تعداد کاربر های خود، نرم افزار ها را به صورت رایگان ارائه می دهند.بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این نرم افزار های پولی رایگان شده را برای یک بار هم شده دانلود کنید.

بازی تازه رایگان شده

بازی (VR Pirates Ahoy)

بازی VR Pirates Ahoy

در بازی VR Pirates Ahoy می‌توانید با استفاده از عینک واقعیت مجازی به اعماق اقیانوس سفر کنید. کشتی‌های غرق‌شده، ماهی‌های شناخته نشده و چندین جاذبهٔ دیدنی دیگر منتظرتان هستند. از نکات مثبت بازی VR Pirates Ahoy می‌توان به گرافیک بی نظیر آن اشاره کرد.

بازی Heroes Legend – Epic Fantasy RPG

بازی Heroes Legend - Epic Fantasy RPG

اگر علاقه‌مند به تجربهٔ بازی‌های نقش‌آفرینی هستید، Heroes Legend می‌تواند برای مدت زیادی شما را سرگرم کند. در بازی اجازهٔ دسترسی به شخصیت های مختلف و تشکیل گروهی قدرتمند برای شکست دادن دشمنانتان دارید؛ اما برای به دست آوردن کنترل هر شخصیت بازی باید منابع مختلفی جمع‌آوری کنید. نسخهٔ ویژهٔ بازی منابعی بیشتر از نسخهٔ استاندارد در اختیارتان قرار می‌دهد تا شروعی بهتری از کاربران عادی داشته باشید.

بازی Real Flight Simulator

بازی Real Flight Simulator

Real Flight Simulator  بازی جذابی در سبک شبیه‌ساز پرواز است که اجازهٔ کنترل هواپیماهای بزرگ را به کاربر می‌دهد. نکتهٔ مثبت بازی، گرافیک فوق‌العادهٔ آن است. اگر از عناوین شبیه‌ساز لذت می‌برید، تجربهٔ Real Flight Simulator را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

بازی Egyptian Pyramids Roller Coaster

بازی Egyptian Pyramids Roller Coaster

برای تجربهٔ بازی Egyptian Pyramids Virtual Reality Roller Coaster به عینک واقعیت مجازی نیازی دارید. در این بازی، سوار بر ترن هوایی خواهید شد و سفری به مصر باستان خواهید داشت. در کنار جذابیت‌های واقعیت مجازی، فرصتی برای شما به وجود خواهد آمد تا اطلاعات بیشتری از مصر باستان به دست آورید.

بازی Soul Warrior: Sword and Magic

بازی Soul Warrior: Sword and Magic

بازی Soul Warrior: Sword and Magic از سبک اکشن نقش‌آفرینی برخوردار است و می‌توان آن را به‌صورت آنلاین یا آفلاین تجربه کرد. در طول بازی می‌توانید از بین دو شخصیت هینا و شان، شخصیت دلخواه خود را انتخاب کنید و به نبرد با دشمنان بروید. نسخه‌ای که برای شما انتخاب کرده‌ایم، در ابتدای بازی منابع بیشتری نسبت به نسخهٔ معمولی بازی Soul Warrior: Sword and Magic ارائه می‌دهد و فاقد تبلیغات درون‌برنامه‌ای است.

بازی Shooting Archery

بازی Shooting Archery

در بازی Shooting Archery با استفاده از تیر و کمان باید اهداف را که به‌صورت ثابت یا متحرک هستند، هدف قرار دهید. کنترل تیر و کمان با استفاده از لمس صفحه‌نمایش صورت می‌گیرد و زمانی‌که انگشت خود را از صفحه‌نمایش بردارید، تیر پرتاب می‌شود. بازی از گرافیک سه‌بعدی برخوردار است و گیم‌پلی سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیزی در اختیارتان قرار می‌دهد.

بازی Sudoku Deluxe VIP

بازی Sudoku Deluxe VIP

بسیاری از محققان معتقد هستند که تجربهٔ بازی سودوکو به تقویت حافظه کمک شایانی می‌کند. در واقع تجربهٔ این بازی نه‌تنها می‌تواند سرگرم‌کننده باشد، بلکه برای سلامت حافظهٔ کاربر نیز مفید است. بازی Sudoku Deluxe VIP شامل بیش از هزار جدول سودوکو با درجه سختی‌ مختلف می‌شود که حل کردن هر کدام طبیعتا برای علاقه‌مندان جذاب خواهد بود. در این بازی تنها یک وظیفه دارید و آن پر کردن خانه‌های جدول با اعداد ۱ تا ۹ است؛ اما چینش اعداد باید طوری باشد که در هر سطر و ستون، عددی تکرار نشود.

بازی Space Raiders RPG

بازی Space Raiders RPG

بازی Spacer Raiders در سبک نقش آفرینی است و شما را در نقش کاپیتان سفینه‌ای فضایی قرار می‌دهد. در طول بازی با سفر به نقاط مختلف کهکشان باید منابع لازم برای بقای خود و دیگر اعضای سفینه را تأمین کنید. با وجود اینکه بازی Space Raiders تمرکز ویژه‌ای به نبردها دارد؛ اما شکل گرفتن داستان به تصمیمات شما وابسته است. درواقع انتخاب‌های شما مشخص می‌کند که کدام گروه از بازی با شما دشمن و کدامیک از دوستانتان خواهند بود.

بازی FaceMe Backgammon

بازی FaceMe Backgammon

بازی FaceMe Backgammon شبیه‌ساز بازی بکگمن یا تخته نرد است که حس تجربهٔ تخته نرد را در آیفون یا آیپد فراهم می‌سازد. بازی FaceMe Backgammon از همان قوانین بازی تخته نرد پیروی می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد که هوش مصنوعی را به چالش کشیده یا به رقابت با کاربران دیگر به‌صورت آنلاین بپردازد.

بازی Don Maton

بازی Don Maton

در بازی Don Maton باید یک‌تنه به جنگ با انبوهی از زامبی‌ها رفته و راهی برای نجات خود بیابید. تنوع در مراحل و دشمنان بازی به‌خصوص غول‌های هر مرحله به جذابیت تجربهٔ بازی Don Maton افزوده‌اند. تنوع در سلاح و تجهیزات بازی باعث شده تا تجربهٔ آن به یکنواختی دچار نشده و کاربر لذت بیشتری از تجربهٔ طولانی مدت بازی Don Maton ببرد.

بازی Angel Town 8

بازی Angel Town 8

بازی Angel Town 8 ترکیبی است از المان‌های نقش آفرینی و همچنین سبک شبیه‌سازی که درواقع مدیریت یک شهر در حال سقوط را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربر در طول بازی منابع مختلفی را به اختیار می‌گیرد تا شهر را به روزهای اوج خود بازگرداند. امکان تجربهٔ بازی به‌صورت آفلاین وجود دارد.

بازی Mahjong

بازی Mahjong

ماژونگ یکی از مفرح‌ترین بازی‌های دنیاست که طرفداران بسیاری نیز دارد. در طول بازی باید قطعه‌های چوبی هم‌شکل یا مرتبط به یکدیگر را انتخاب و از بازی حذف کنید؛ اما پیروزی در بازی به این سادگی نیست و باید انتخاب‌های هوشمندانه‌ای داشته باشید. درواقع وظیفهٔ شما در بازی حذف تمامی قطعات ماژونگ است؛ اما انتخاب‌های اشتباه می‌توانند مانع رسیدن به هدفتان شوند.

بازی BookLand – Mystery Adventure

بازی BookLand - Mystery Adventure

BookLand بازی در سبک پلتفرمر است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در طول بازی باید به شخصیت داستان در یافتن کتاب‌ها و حل پازل‌های بازی کمک کنید. معماهای بازی می‌توانند ذهن هر گیمری را به چالش بکشند؛ بنابراین اگر به‌دنبال بازی مفرح با پازل‌های متنوع هستید، بازی BookLand می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برایتان باشد.

نرم افزار های تازه رایگان شده

نرم افزار Next Icon Pack Pro

نرم افزار Next Icon Pack Pro نرم افزار های اندروید و آیفون

اگر به‌ دنبال آیکون‌پکی خاص با طراحی جالب و زیبا می‌گردید، مجموعه آیکون‌ Next Pro می‌تواند گزینهٔ مناسبی برایتان باشد. بیش از هزار آیکون برای اپلیکیشن‌های محبوب اندروید طراحی شده است و با استفاده از لانچرهای مختلف از جمله Nova،اEvie،اAction،اADW،اApex و Go می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. هر ماه آیکون‌های جدیدی به مجموعه اضافه می‌شود و امکان درخواست آیکون برای اپلیکیشن‌های دلخواه وجود دارد.

نرم افزار Game Booster X

اپلیکیشن Game Booster X نرم افزار های اندروید و آیفون

Game Booster X به کاربر در تجربهٔ هرچه بهتر بازی‌های اندروید کمک می‌کند. این اپلیکیشن قادر است نرم‌افزارهای غیر ضروری را که در پس‌زمینه فعال هستند، غیرفعال کند و منابع بیشتری در اختیار اپلیکیشن مورد نظر کاربر قرار بدهد. استفاده از Game Booster X بسیار ساده است و به‌سرعت با تنظیمات و نحوهٔ عملکرد آن آشنا خواهید شد.

نرم افزار Rec Recorder PRO

اپلیکیشن Rec Recorder PRO نرم افزار های اندروید و آیفون

Rec Recorder PRO اپلیکیشنی مناسب برای افرادی است که به‌ دنبال ابزاری حرفه‌ای برای ضبط صدا می‌گردند. امکان ذخیرهٔ فایل صوتی در فرمت‌های مختلف وجود دارد و همچنین می‌توان صدا را در فرمت و کیفیت دلخواه ضبط کرد.

نرم افزار Goody Icon Pack

اپلیکیشن Goody Icon Pack نرم افزار های اندروید و آیفون

Goody Icon Pack شامل بیش از ۲۴۰۰ آیکون برای اپلیکیشن‌های محبوب اندروید می‌شود که هر یک از طراحی خاص و منحصر‌به‌فرد برخوردار است. این اپلیکیشن علاوه بر دسترسی به آیکون‌های مختلف، بیش از ۲۰ ویجت ساعت به کاربر ارائه می‌دهد تا رابط کاربری خود را مزین سازد. برای استفاده از مجموعه آیکون Goody باید از لانچرهایی مانند Nova ،Apex، ADW ،ABC یا موارد مشابه استفاده کنید.

نرم افزار Speech to Text: Voice to Text

اپلیکیشن Speech to Text: Voice to Text نرم افزار های اندروید و آیفون

همان‌طور که از نام آن مشخص است، اپلیکیشن Speech to Text قادر به تبدیل صحبت کاربر به متن است. اپلیکیشن Speech to Text از ۲۹ زبان زندهٔ دنیا پشتیبانی می‌کند؛ اما متاسفانه زبان فارسی شامل آن نمی‌شود. بااین‌حال، می‌توانید از زبان انگلیسی یا زبان دلخواهتان که توسط اپلیکیشن Speech to Text پشتیبانی می‌شود، استفاده کنید.

نرم افزار One Click Photo Enhancer

اپلیکیشن One Click Photo Enhancer نرم افزار های اندروید و آیفون

اپلیکیشن One Click Photo Enhancer به شما اجازه می‌دهد بدون صرف وقت طولانی، کیفیت و شفافیت تصویر دلخواهتان را افزایش دهید. درواقع تمامی کارها برای ویرایش تصویر مدنظرتان توسط هوش مصنوعی توانمند اپلیکیشن صورت می‌گیرد و نیازی به ویرایش تصویر به‌صورت دستی نخواهید داشت.

به شما پیشنهاد می شود حتما از این نرم افزار های اندروید و آیفون استفاده کنید.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا