لپ تاپ

رونمایی از اولترابوک Realme Book با پردازنده های نسل 11

شرکت Realme در رویداد جهانی خود که در چین، هند و اروپا برگزار شد، از از اولترابوک Realme Book خود با پردازنده های نسل 11 رونمایی کرد.

این اولترابوک به عنوان اولین لپ تاپ از Realme و کل گروه BBK Electronics معرفی شد که یک اولترابوک باریک و سبک ۱۴ اینچی با پردازنده‌های نسل 11 اینتل، ویندوز ۱۰ و عمر باتری حداکثر ۱۱ ساعت با یکبار شارژ است. این لپ تاپ دارای ساختاری تمام فلزی بوده و در رنگ‌های آبی و خاکستری عرضه می‌شود.

ویژگی های اولترابوک Realme Book

این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش با رزولوشن ۲۱۶۰x۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳: ۲ است که توسط نسخه Corning Gorilla Glass محافظت می‌شود. حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است، می‌توانید محتوای عمودی بیشتری را روی صفحه خود قرار دهید، این بدان معناست که پیمایش کمتر مورد نیاز است. پردازنده‌های ۱۱ نسل Core i۳ و Core i۵ اینتل وظیفه دارند عملکرد را کنترل کرده و با گرافیک یکپارچه Iris XE مرتبط شوند. Realme همچنین یک راه حل خنک کننده با دو فن را برای جلوگیری از حرارت بسته بندی کرده است. حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR۴x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD PCIe در این دستگاه وجود دارد.

اولترابوک Realme Book

جلوی نرم افزار تحت پوشش ویندوز ۱۰ قرار دارد و ارتقاء رایگان آن به ویندوز ۱۱ در حال راه اندازی است. Realme همچنین دارای یک ویژگی PC Connect است که به شما امکان می‌دهد گوشی‌های Realme سازگار را از طریق Wi-Fi Direct به طور کامل کنترل کنید. باتری آن نیز ۵۴ تا ۱۱ ساعت دوام دارد. این لپ تاپ دارای یک شارژر ۶۵ واتی است که از طریق USB-C متصل می‌شود و باید در عرض ۳۰ دقیقه ۰ تا ۵۰ درصد شارژ کند. همچنین با راه حل‌های ۳۰W دارت شارژ Realme موجود در گوشی‌های آن سازگار است.

اولترابوک Realme Book در هند برای مدل Intel Core i۳ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی از ۴۶، ۹۹۹ INR (۶۳۲ دلار) قیمت گذاری شده است. همچنین نسخه Core i۵ با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۹، ۹۹۹ INR (۸۰۷ دلار) به فروش می‌رسد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا