اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ذخیره استوری اینستاگرام دیگران با story saver

استوری اینستاگرام امروزه یکی از محبوب ترین بسترهای انتشار محتوا است و از این رو ما برای شما آموزش ذخیره استوری اینستاگرام با اپلیکیشن story saver را آماده کرده ایم.

روش ذخیره کردن استوری خود

در اینستاگرام هم می توان استوری خود و هم استوری دیگران را ذخیره کرد. برای ذخیره استوری خودتان در اینستاگرام باید دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

به استوری اینستاگرام خود بروید، پس از انتخاب تصویر یا اعمال تغییر، دکمه “بیشتر” که در پایین سمت راست قرار دارد را لمس کنید و روی دکمه “ذخیره” ضربه بزنید تا گزینه‌ها نمایش داده شوند.

در صورت تمایل می‌توانید هم عکس و هم ویدیو را به صورت کامل بارگیری کنید، بعلاوه هیچ محدودیتی در تعداد دفعاتی که می‌توانید استوری خود را ذخیره کنید وجود ندارد.

آموزش ذخیره استوری اینستاگرام دیگران با story saver

آیا می‌توان استوری‌ های اینستاگرام دیگران را ذخیره کرد؟

ذخیره استوری اینستاگرام دیگران به راحتی ذخیره استوری خودتان نیست. برای ذخیره استوری دیگران باید از برنامه های خارجی که برای ذخیره و ارسال مجدد استوری وجود دارد استفاده کنید.

یکی از برنامه های مفید و قدرتمندی که در این زمینه وجود دارد، اپلیکیشن story saver می باشد. این برنامه به صورت رایگان از فروشگاه گوگل پلی در دسترس است و به دلیل سادگی کار با آن، یکی از برنامه‌های محبوب و پرطرفدار کاربران اینستاگرام بشمار می‌رود.

روش دانلود و استفاده از  اپلیکیشن story saver به صورت زیر است:

اپلیکیشن story saver را از گوگل پلی دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

پس از باز کردن برنامه باید وارد حساب اینستاگرام خود شوید.

اکنون صفحه اصلی و تمام استوری‌ های دوستان خود را مشاهده خواهید کرد. همچنین می‌توانید در نوار جستجو نام کاربری شخصی که قصد سیو کردن استوری اینستاگرام او را دارید جستجو کنید.

سپس عکس یا فیلم مورد نظر خود را انتخاب کرده روی ذخیره ضربه بزنید. عکس‌ها و فیلم‌های استوری مورد نظر در پوشه‌ای به نام story saver در گالری شما ذخیره می‌شوند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا