آموزش

آموزش استعلام شارژ همراه اول

استعلام شارژ همراه اول چگونه است؟ روش‌های مختلفی برای دیدن شارژ همراه اول وجود دارد که در این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

انواع روش های استعلام شارژ همراه اول

  • مشاهده میزان شارژ با کد دستوری USSD استعلام شارژ  #11*140*
  • گرفتن موجودی شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول با شماره گیری 444
  • مشاهده باقیمانده شارژ سیم کارت همراه اول در اپلیکیشن همراه من
  • مشاهده میزان شارژ در وب‌سایت همراه اول به آدرس www.mci.ir

مشاهده میزان شارژ همراه اول با کد دستوری

شما با استفاده از دو کد دستوری زیر می توانید از میزان شارژ باقیمانده سیم کارت مطلع شوید.

  • کد دستوری ستاره 140 ستاره 11 مربع (#11*140*)
  • کد دستوری ستاره 10 ستاره 121 مربع (#121*10*)

پس از شماره گیری دو کد بالا، میزان شارژ‌ سیم‌کارت همراه اول شما نمایش داده می‌شود و سپس مقادیر شارژ فوق‌العاده، مقدار مکالمه و پیامک درون شبکه ای و باقیمانده حجم اینترنت بصورت پیامک برای شما ارسال می‌شود.

استفاده از اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن همراه من به طور کلی بهترین روش برای مدیریت سیم‌ کارت همراه اول و همچنین اطلاع از باقی مانده شارژ حساب است. با این برنامه علاوه بر اینکه می‌توانید در هر لحظه از میزان شارژ سیم‌کارت خود مطلع شوید قادر خواهید بود به خدمات آنلاین دیگری مثل خرید شارژ، دریافت ریز مکالمات، مشاهده بسته‌های تخفیفی و تشویقی، نمایش کدهای PUK و PIN سیم‌کارت دسترسی داشته باشید.

آموزش استعلام باقیمانده شارژ همراه اول - اپلیکیشن همراه من

دانلود اپلیکیشن همراه من

گرفتن موجودی با شماره 444

شما می توانید برای اینکه میزان موجودی شارژ سیم کارت خود را مشاهده کنید، کافیست با شماره 444 تماس بگیرید و پس از اینکه تماس برقرار شد، شماره 2 را فشار دهید. در این هنگام بلافاصله موجودی سیمکارت اعتباری اول شما اعلام خواهد شد و پس از آن از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد. در این روش، علاوه بر موجودی شارژ، میزان مکالمه درون شبکه هم در صورتی که بسته مکالمه فعال داشته باشید، از طریق پیامک فرستاده خواهد شد.

استفاده از سایت همراه اول

در صورتی که به گوشی هوشمند دسترسی ندارید، با استفاده از نسخه تحت وب همراه من می‌توانید باقیمانده موجودی خود را مشاهده نمایید.

برای ورود به نسخه تحت وب همراه من نیز می توانید به یکی از آدرس های https://my.mci.ir یا https://pwa.mci.ir وارد شوید. پس از ورود به این بخش همانند اپلیکیشن همراه من می‌توانید اقدام به ثبت نام یا ورود نمایید.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا