اخبار روز

راه اندازی نسخه تحت وب تردز

متا ممکن است نسخه وب تردز را در اوایل این هفته راه اندازی کند

به نقل از ورج، بر اساس گزارش وال استریت ژورنال به زودی متا یکی از ویژگی های درخواستی کاربران را برای تردز راه اندازی می کند.

متا نسخه وب تردز، رقیب  X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) را در اواسط این هفته راه اندازی خواهد کرد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا گفت که این شرکت در حال کار بر روی افزودن این ویژگی همراه با جستجوی بهتر (در حال حاضر فقط می‌توانید نام‌های کاربری را در پلتفرم جستجو کنید) در اوایل این ماه است.

با این حال، این روزنامه می نویسد، منابع آن می گویند که برنامه های راه اندازی این ویژگی نهایی نیستند و ممکن است تغییر کنند. آدام موسری مدیرعامل اینستاگرام، هفته گذشته در تردز پست کرد که متا 1 یا 2 هفته در حال آزمایش نسخه اولیه داخلی بوده است، اما قبل از انتشار گسترده نیاز به کار دارد.

تردز که تنها حدود یک ماه و نیم پیش به‌عنوان یک شبیه‌سازی ساده توییتر راه‌اندازی شد، به سرعت از مرز 100 میلیون کاربر گذشت و مملو از افراد مشهور و برندها شد، اما فاقد چندین ویژگی حیاتی است. این شرکت اخیراً فالو فید و همچنین امکان تأیید پیوند با نمایه ماستودون را اضافه کرده است که نشان می دهد متا ممکن است در واقع با پروتکل غیرمتمرکز شبکه اجتماعی اکتیویتی‌پاب یکپارچه شود.

اکتیویتی‌پاب یک پروتکل آزاد و غیر متمرکز شبکه‌های اجتماعی بر اساس Pump.io است. این پروتکل یک رابط برنامه‌نویسی کاربردی برای ایجاد، به‌روزرسانی و حذف محتوا و همچنین یک رابط برنامه‌نویسی برای تحویل اعلان‌ها و محتوا ارائه می‌دهد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا