تلفن همراهسامسونگ

گوشی Galaxy A03s؛ گوشی هوشمند اقتصادی جدید سامسونگ + تصویر

سامسونگ قرار است مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند خود را با نام Galaxy A03s در آینده ای نزدیگ روانه بازار کند. این گوشی قرار است جایگزین Galaxy A02s شود که در حال حاضر لقب اقتصادی ترین گوشی سامسونگ را یدک می کشد.

اطلاعات منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد که این گوشی شامل یک اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار آن و یک درگاه USB-C در پایین خواهد آن بود، که یک رشد بزرگ است. زیرا گوشی قبلی اصلاً سنسور اثر انگشت نداشت و با یک microUSB تاریخی عرضه می‌شد.

نمایشگر این گوشی یک پنل ۶.۵ اینچی IPS LCD است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در جلوی گوشی قرار دارد. دوربین اصلی عقب ۱۳ مگاپیکسلی است که با دو دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی ارائه می‌شود، که یکی احتمالاً برای سنجش عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو باشد. البته هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این گوشی در دست نیست.

Galaxy A03s

با توجه به طراحی و مشخصات، به نظر می‌رسد که Galaxy A03s شباهت زیادی به Galaxy A02s خواهد داشت. تنها تغییر قابل توجه، گنجاندن اسکنر اثر انگشت و پورت USB Type-C خواهد بود.

تنها چیزی که اکنون باید بدانیم مدل پردازنده و ظرفیت باتری تلفن هوشمند است. اگر بخواهیم از روی گوشی Galaxy A0۲s قضاوت کنیم، احتمالاً A۰۳s دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی است. گوشی Galaxy A0۲s، به تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ و پردازنده گرافیکی Adreno ۵۰۶ تجهیز شده که بسیار سطح پایین است.

طبق اطلاعات منتشر شده اطلاعات دقیقی درباره قیمت گذاری Galaxy A0۳s وجود ندارد، البته اگر بخواهیم با A02s آن را مقایسه کنیم، این گوشی با قیمت پایه ۹۶ دلار در هند عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا