گوشی هوشمند

گوشی ویوو Y200 با مشخصات جذاب معرفی شد

به تازگی ویوو از گوشی Y200 با مشخصات جذاب رونمایی کرده است که بالاتر از دو مدل Y200t و Y200 GT قرار می‌گیرد.

گوشی ویوو Y200 اندازه‌ای به ابعاد ۱۶۴.۳۶ میلیمتر طول، ۷۴.۷۵ میلیمتر عرض و ۷.۷۵ تا ۷.۶۱ میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن برابر با ۱۸۷ تا ۱۹۰ گرم است. این گوشی به یک نمایشگر AMOLED با اندازه ۶.۷۸ اینچی در کنار رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است.

در پنل جلویی گوشی ویوو Y200 یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و در قاب پشتی آن یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی وجود دارند. گوشی جدید ویوو همچنین از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ برخوردار است و به همراه ۸ / ۱۲ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸/ ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

ویوو Y200

 

این گوشی از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ در کنار رابط کاربری OriginOS 4 بهره می‌برد؛ علاوه‌بر این، شاهد استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع ۸۰ واتی در گوشی ویوو Y200 هستیم. از ویژگی‌های دیگر محصول جدید ویوو می‌توان به دارا بودن اسکنر اثر انگشت در نمایشگر، قابلیت ارتباطی وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و یک پورت USB-C اشاره کرد.

لازم به ذکر است که گوشی ویوو Y200 در چهار نسخه برای کاربران چینی عرضه می‌شود. قیمت پایه برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۱,۵۹۹ یوان (۲۲۵ دلار) است؛ همچنین مدل‌های ۸/۱۲۸ گیگابایتی، ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب ۱,۷۹۹ یوان (۲۵۰ دلار)، ۱,۹۹۹ یوان (۲۸۰ دلار) و ۲,۲۹۹ یوان (۳۲۵ دلار) قیمت‌گذاری شده‌اند.

گوشی ویوو Y200 در سه رنگ مشکی، سفید و نارنجی به بازار عرضه می‌شود. ناگفته نماند که این دستگاه بالاتر از گوشی ویوو Y200 GT با نمایشگر OLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به همراه تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ قرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا