شبکه های اجتماعیواتس آپ

آموزش چگونگی انتقال چت واتساپ از آیفون به اندروید!

واتساپ در جدیدترین بروزرسانی خود، قرار است قابلیتی را به پیام رسان خود اضافه کند که امکان انتقال چت از آیفون به اندروید را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

بر اساس اخبار منتشر شده در این خصوص، این قابلیت جدید در بخش تنظیمات WhatsApp برای iOS در دسترس خواهد بود. همچنین این برنامه به کاربران اجازه خواهد داد تا چت‌ ها را از iOS به تلفن‌ های  مجهز به سیستم عامل اندروید Android منتقل کنند.

قابلیت جدید واتساپ چگونه در دسترس کاربران ios قرار می گیرد؟

شایان ذکر است، قابلیت “تغییر به اندروید” توسط Google ساخته شده است. این قابلیت جدید واتساپ به کاربران جدید آیفون اجازه می‌دهد تا داده‌ ها را از تلفن‌های هوشمند قدیمی اندرویدی خود به سیستم عامل ios انتقال دهند.

گزارش‌ ها حاکی از آن است برنامه   Google Restore Tool  نیز  به کاربران امکان انتقال چت‌های WhatsApp خود را از iOS به دستگاه‌های Android بدهد.

انتقال چت واتساپ از آیفون به اندروید

براساس گزارش‌ ها به نظر می‌رسد که برنامه‌های WhatsApp و Google به سرعت در حال یافتن راه حل هستند تا به کاربران اندروید نیز اجازه دهند انتقال چت واتساپ از آیفون به اندروید را نیز بتوانند انجام دهند.

شایان ذکر است در اوایل ماه گذشته، واتساپ در اطلاعیه ایی تأیید کرده بود که این در حال کار بر روی قابلیت “پشتیبانی از چند دستگاه” است تا کاربران بتوانند به طور همزمان به WhatsApp در دستگاه‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر، برای استفاده از حالت وب WhatsApp یا برنامه دسکتاپ WhatsApp، کاربران باید از اتصال با برنامه در تلفن هوشمند اطمینان حاصل کنند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا