آموزش

چطور با فعال کردن خودکار Low Power Mode نگهداری شارژ آیفون را بیشتر کنیم؟

با فعال کردن خودکار حالت Low Power Mode در آيفون می‌توانید از خالی شدن سریع باتری جلوگیری کنید.

اگر شما از افرادی هستید که در طول روز با گوشی زیاد سروکار دارید و باتری گوشی‌تان سریع خالی می‌شود؛ استفاده از حالت کم‌مصرف (Low Power Mode) یکی از راهکارهای دوام بیشتر شارژ و جلوگیری از پایین آمدن سلامت باتری آیفون است.

در حالت عادی وقتی باتری گوشی آیفون شما به ۲۰ درصد می‌رسد، پاپ‌آپی برای روشن‌شدن حالت کم‌مصرف نمایش داده می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید آن را فعال کنید. اگر هم قصد فعال‌سازی دستی حالت کم‌مصرف را در هر زمان دارید؛ می‌توانید با رفتن به قسمت Settings و Battery دکمه‌ی تغییردهنده‌ی وضعیت Low Power Mode را فعال کنید.

شما همچنین می‌توانید گوشی آیفون خود را طوری تنظیم کنید تا با رسیدن به درصد خاصی حالت Low Power Mode به‌صورت خودکار فعال شود که در مقاله‌ی پیش رو به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

یادتان نرود که حالت کم‌مصرف، عملکرد کلی و برخی از فعالیت‌های پس‌زمینه در گوشی آیفون شما را کاهش می‌دهد. اگر با این محدودیت‌ها مشکلی ندارید، مراحل زیر را دنبال کنید؛ اما پیش از شروع پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی بررسی سلامت باتری گوشی را بخوانید. در این مقاله با روش‌های بررسی سلامت باتری گوشی آیفون آشنا می‌شوید.

فعال شدن خودکار حالت Low Power Mode در آیفون

  • اپلیکیشن Shortcut را در گوشی آیفون خود باز کنید.
  • در پایین صفحه در داخل اپلیکیشن Shortcuts، چندین گزینه را مشاهده خواهید کرد. روی Automation ضربه بزنید.
  • دکمه‌ی New Automation را انتخاب کنید.
  • به پایین بروید و Battery Level را از بین گزینه‌ها انتخاب کنید.
  • نوار لغزنده‌ای ظاهر می‌شود که می‌توانید درصد باتری مورد نظر را برای فعال‌شدن خودکار حالت Low Power Mode انتخاب کنید. روی % Falls Below و Run immediately بزنید و سپس Next را انتخاب کنید.
اجرای اپلیکیشن Shortcut و انتخاب Automation
انتخاب Battery Level در اپلیکیشن  Shortcut
انجام تنظیمات فعال‌ شدن خودکار حالت Low Power در آیفون
  • در بخش Get Started گزینه‌ی Set Low Power Mode را جست‌وجو و انتخاب کنید.
  • در نهایت Done را بزنید.
انتخاب Set Low Power Mode
فعال‌ شدن خودکار حالت Low Power در آیفون
قسمت Automation اپلیکیشن  Shortcut

حالا وقتی سطح باتری به درصد انتخابی شما برسد، حالت کم‌مصرف در گوشی‌تان به‌صورت خودکار فعال می‌شود. از این پس، می‌توانید بدون دردسر فعال‌کردن حالت کم‌مصرف به‌صورت دستی، از عمر باتری بیشتر لذت ببرید.

امیدوارم این آموزش برایتان مفید بوده باشد. اگر به باتری دستگاه‌های الکترونیکی هم اهمیت می‌دهید، مقاله‌ی افزایش عمر باتری دستگاه های الکترونیکی برای شما مفید خواهد بود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا