بازی

پلی استیشن پلاس دارید؟ این بازی اکشن را حتماً تجربه کنید

کاربران سرویس اشتراکی پلی استیشن پلاس می‌توانند این ماه یک بازی اکشن هیجان‌انگیز را رایگان تجربه کنند.

از بین بازی‌های پلی‌استیشن پلاس در ماه فوریه (بهمن و اسفند)، توجه زیادی به بازی Foamstars معطوف است؛ بازی چندنفره‌ی عجیب‌و‌غریب شرکت Square Enix که به‌صورت رایگان در پلی استیشن پلاس قرار گرفته، اما بنا‌بر گزارش دیجیتال‌ترندز، جواهر واقعی اشتراک پلی‌استیشن پلاس در این ماه، بازی Rollerdrome از Private Division به‌شمار می‌آید.

رولردروم اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر شد. رولردروم اساساً یک بازی رزمی-ورزشی است که در آن بازیکنان باید برای جمع‌آوری مهمات مورد نیاز و اسلحه برای شلیک به دشمنان، اسکیت‌سواری کنند.

بازی رولردروم از گیم‌پلی‌ ساده‌ای بهره می‌برد و برای کسانی که به‌دنبال اکشن‌های ساده و در عین حال رضایت‌بخش هستند، بسیار جذاب خواهد بود.

در بازی رولردروم، گیمرها شخصیتی به نام کارا حسن را کنترل می‌کنند و با سلاح‌های مرگبار مشغول مبارزه می‌شوند. بسیاری از دشمنانی که کارا با آن‌ها مبارزه می‌کند عمدتاً ثابت هستند، اما اسکیت‌ کردن هیجان بیشتری به بازی می‌دهد. این بازی دارای سیستم ترکیبی کامل برای اسکیت‌سواری مانند بازی Tony Hawk’s Pro Skater است.

شخصیت کارا درحال اسکیت در بازی Rollerdrome

چالش‌های بازی رولردروم در مدیریت مهمات و همچنین حفظ سلامت شخصیت بازی در درگیری‌ها است. شخصیت کارا در ابتدا بازی را فقط با تپانچه‌های دوگانه شروع می‌کند اما در طول ماجراجویی به اسلحه‌های بیشتری مانند تفنگ ساچمه‌ای و نارنجک‌انداز دسترسی پیدا می‌کند.

همه‌ی سلاح‌ها برای از بین بردن دشمنان بسیار مؤثر هستند اما مهمات محدود دارند. کارا برای بازیابی مهمات باید ترفندهای مختلفی را با اسکیت انجام دهد. به این ترتیب رولردروم به زیبایی، دو نیمه‌ی گیم‌پلی خود را با هم ترکیب می‌کند.

شخصیت کارا درحال انجام ترفند‌های اسکیت در بازی Rollerdrome

رولردروم به‌طور شگفت‌آوری برای شروع آسان است، اما هزاران بخش پنهان دارد که برای بازیکنانی که پیچیدگی‌های سیستم اسکیت آن را یاد می‌گیرند، در دسترس خواهند بود.

رولردروم مسیرهای جذابی برای تشویق بازیکنان به بهتر‌ شدن دارد. هر سطح دارای یک سری چالش‌ها برای بازیکنان است که باید آن‌ها را تکمیل کنند و تکمیل این چالش‌ها، ترفندهای سطح بالا جدیدی را باز می‌کند.

بازی رولردروم تا ۴ مارس (۱۴ اسفند) روی کنسول پلی استیشن از طریق حساب پلی استیشن پلاس به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد. این بازی همچنین در کامپیوترهای شخصی و کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس برای خرید موجود است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا